| کد خبر: 184186 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

◄ واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده از طریق بندر چابهار‌

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده در سه محموله دریایی از طریق بندر چابهار و آمادگی کامل این بندر برای تخلیه سریع محموله های دام خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده در سه محموله دریایی از طریق بندر چابهار و آمادگی کامل این بندر برای تخلیه سریع محموله های دام خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی بهروز آقایی با اعلام این خبر بیان کرد: با تامین زیرساخت های بندری و تجهیزات تخلیه دام زنده از شناورهای حمل دام، امکان تخلیه انواع دام های سبک و سنگین در بندر چابهار فراهم شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب بندری و امکانات کشتارگاهی استان و شهرستان چابهار و نیاز کشور به تامین به موقع دام در روزهای پایانی سال تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود در این بندر، امکان تخلیه محموله‌های وارداتی دام زنده از طریق دریا به کشور مهیا است و همکاری دستگاه‌های دست اندرکار استان می تواند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه و تسریع تخلیه و حمل محموله ها داشته باشد.

‌آقایی با بیان اینکه تا پایان سال جاری، برنامه ورود سه شناور حامل دام سبک به بندر چابهار نهایی شده است، اضافه‌ کرد: اولین شناور ظرف 24 ساعت آینده وارد بندر می شود و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی‌ها انجام شود.

‌وی افزود: ورود سه شناور حامل 80 هزار راس دام ظرف یک هفته از طریق دریا برای اولین بار در کشور از طریق بندر چابهار انجام می شود و بی سابقه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.