| کد خبر: 179892 |

◄ پذیرش مقالات در سومین دوره کنفرانس بین‌المللی زنان

پذیرش مقالات پرسنل اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سومین دوره کنفرانس بین‌المللی زنان دو مقاله ارسالی به دبیرخانه سومین کنفرانس بین‌المللی زنان، مورد پذیرش قرار گرفت.

تین نیوز

پذیرش مقالات پرسنل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سومین دوره کنفرانس بین‌المللی زنان دو مقاله ارسالی به دبیرخانه سومین کنفرانس بین‌المللی زنان، مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سازمان بین‌المللی دریانوردی IMO در راستای اهمیت نقش زنان در حوزه دریانوردی و صنایع وابسته، موضوع روز جهانی دریانوردی را در سال ۲۰۱۹ مبحث توانمندسازی زنان در جامعه دریایی عنوان کرد. و مبحث مورد نظر در سومین کنفرانس بین‌المللی زنان را نیز که در تاریخ ۴ و۵ آوریل مورخ ۱۳ و ۱۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ در شهر مالمو سوئد برگزار خواهد شد را  توانمندسازی زنان در جامعه دریایی قرار داد.

گفتنی است، دراین خصوص دو مقاله توسط  آقای بهمن نکیسا رییس اداره بندر و دریانوردی خارگ و خانم هدی موری بازفتی کارشناس بخش خدمات دریایی با عنوان جایگاه زنان ایرانی و اشتغال آنها در قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مقاله آقای مهدی عمو احمدی کارشناس کنترل و بازرسی و خانم نسرین اتابک کارشناس بخش مقابله با آلودگی دریا با عنوان  مطالعه وضعیت زنان در جامعه ایرانی و تبعیض های موجود در محیط کاری(مطالعه موردی در جامعه دریانوردی)، از سوی دبیرخانه این کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.