| کد خبر: 179427 |

◄ معرفی توانمندی ها و خدمات دریایی بندرامام در نمایشگاه دریایی کیش

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام، به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه خدمات دریایی در قالب غرفه سازمان بنادر و دریانوردی در نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.

تین نیوز

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام، به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه خدمات دریایی در قالب غرفه سازمان بنادر و دریانوردی در نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، نمایشگاه مذکور به مدت سه روز و با حضور ۲۳۰ شرکت خصوصی و دولتی و ۱۸ شرکت بین‌المللی تا ۲۸ آذرماه ۱۳۹۷ در جزیره کیش برگزار می‌گردد.

در جریان آیین آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، امیردریادار خانزادی؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش، مظفری؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امیر رستگاری؛ رئیس سازمان صنایع دفاعی، مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی، مدیرعامل نفت‌کش، سفرای اندونزی و آفریقای جنوبی و جمعی از مسئولان و نمایندگان شهرهای ساحلی در جزیره کیش حضور داشتند.

صنایع ساخت و تعمیر کشتی، صنایع فراساحل، خدمات بندری اعم از لایروبی و سوخت‌رسانی، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، خدمات مشاوره‌ای، آموزش و تحقیقات دریایی، بیمه، بازرگانی، شیلات و آبزی‌پروری، کشتیرانی و بنادر و دریانوردی، از محورهای نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی است.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی فعالان حوزه‌ی دریایی با بخش‌های متنوع بازرگانی و معرفی تولیدات، خدمات و نیز توانمندی‌های آنان با همدیگر است تا زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کنند.

یادآور می‌شود استان خوزستان با برخورداری از ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی و هفت بندر تجاری بزرگ و کوچک و جذب بیش از ۳۵ درصد از تجارت دریایی کشور نقش مهمی حوزه دریایی کشور ایفا می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.