| کد خبر: 174419 |

◄ استقرار فرآیند پایش میزان رضایت‌مندی فرماندهان کشتی‌های متردد به بندر امام‌خمینی

به دنبال پایش میزان رضایت‌مندی کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری امام‌خمینی توسط امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اقدامات موثر برای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی خدمه کشتی‌های ورودی صورت گرفته است.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان، گفت: مجتمع بندری امام‌خمینی سالانه پذیرای حدود دوهزار فروند کشتی اقیانوس‌پیمای ایرانی و خارجی است و کیفیت عملکرد بخش‌های مختلف عملیاتی و خدماتی و رفع مشکلات این حوزه‌ها به‌منظور ایجاد بستری مناسب در جهت ورود، تخلیه و بارگیری و خروج آسان به همراه فراهم نمودن رفاه نسبی خدمه‌ی کشتی از اهم اهداف این اداره کل به شمار می‌آید.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان، امین موسی‌پور در ادامه افزود: به همین منظور پایش میزان رضایت‌مندی فرماندهان شناورها و احصای مشکلات آنان، از ابتدای سال جاری ضمن مراجعه حضوری و سیستماتیک کارشناسان خبره در بیش از ۲۰۰ فروند کشتی به‌طور تصادفی، به احصای مشکلات و انجام اقدامات موثر برای رفع آنان پرداخته شد.

وی با اشاره به این‌که درنتیجه انجام این رسیدگی‌ها-که به اذعان اکثریت فرماندهان شناورها اقدامی منحصربه‌فرد در میان بنادر کشور و حتی بنادر سایر کشورهای خارجی بوده- رضایت‌مندی بیش‌تر، اعتماد و هم‌بستگی میان خدمه شناورها با نیروهای عملیاتی و مسئولان بندری حاصل شده است.

معاون امور دریایی اظهار امیدواری کرد: با تسهیل فرآیند ورود و خروج و ایجاد امکانات و تسهیلات موردنیاز شناورهای ورودی علاوه بر ارتقا رضایت‌مندی خدماتی واداری، با خاطره خوب و خوشایندی این مجتمع بزرگ بندری را ترک کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.