◄ استقرار فرآیند پایش میزان رضایتمندی فرماندهان کشتیهای متردد به بندر امامخمینی
به دنبال پایش میزان رضایتمندی کشتیهای ورودی به مجتمع بندری امامخمینی توسط امور دریایی ادارهکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، اقدامات موثر برای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی خدمه کشتیهای ورودی صورت گرفته است.
معاون امور دریایی ادارهکل بنادرودریانوردی خوزستان، گفت: مجتمع بندری امامخمینی سالانه پذیرای حدود دوهزار فروند کشتی اقیانوسپیمای ایرانی و خارجی است و کیفیت عملکرد بخشهای مختلف عملیاتی و خدماتی و رفع مشکلات این حوزهها بهمنظور ایجاد بستری مناسب در جهت ورود، تخلیه و بارگیری و خروج آسان به همراه فراهم نمودن رفاه نسبی خدمهی کشتی از اهم اهداف این اداره کل به شمار میآید.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل بنادرودریانوردی خوزستان، امین موسیپور در ادامه افزود: به همین منظور پایش میزان رضایتمندی فرماندهان شناورها و احصای مشکلات آنان، از ابتدای سال جاری ضمن مراجعه حضوری و سیستماتیک کارشناسان خبره در بیش از ۲۰۰ فروند کشتی بهطور تصادفی، به احصای مشکلات و انجام اقدامات موثر برای رفع آنان پرداخته شد.
وی با اشاره به اینکه درنتیجه انجام این رسیدگیها-که به اذعان اکثریت فرماندهان شناورها اقدامی منحصربهفرد در میان بنادر کشور و حتی بنادر سایر کشورهای خارجی بوده- رضایتمندی بیشتر، اعتماد و همبستگی میان خدمه شناورها با نیروهای عملیاتی و مسئولان بندری حاصل شده است.
معاون امور دریایی اظهار امیدواری کرد: با تسهیل فرآیند ورود و خروج و ایجاد امکانات و تسهیلات موردنیاز شناورهای ورودی علاوه بر ارتقا رضایتمندی خدماتی واداری، با خاطره خوب و خوشایندی این مجتمع بزرگ بندری را ترک کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.