| کد خبر: 173912 |

◄ گامی دیگر در اجرای نظام‌های نوین مدیریت

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام موفق به کسب گواهینامه مدیریت انرژی شد.

تین نیوز

اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان در ادامه استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و باهدف مدیریت بهینه‌ مصرف انرژی موفق به طرح‌ریزی و استقرار سیستم مدیریت انرژی (ISO۵۰۰۰۱: ۲۰۱۱) در مجتمع بندری امام گردید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی بنادرودریانوردی استان خوزستان، مدیرکل بنادرودریانوردی خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: این اداره‌کل در راستای سیاست‌های کلان سازمان بنادرودریانوردی و اقتصاد مقاومتی با طرح‌ریزی و پیاده‌سازی این سیستم نوین مدیریتی در بخش‌های مختلف مجتمع بندری امام و پس از ممیزی موفقیت‌آمیز آن توسط یکی از موسسات معتبر صدور گواهینامه، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO۵۰۰۰۱: ۲۰۱۱ شد.

عادل دریس در خصوص ضرورت اجرای این استاندارد مدیریتی خاطرنشان ساخت: ازآنجاکه ارزیابی مدیریت سبز یکی از شاخص‌های مهم عملکردی هر دستگاه اجرایی محسوب می‌شود، پیاده‌سازی و استقرار این استاندارد مدیریتی زمینه‌ساز ارتقای شاخص‌های عملکردی است.

وی در ادامه افزود: سیستم مدیریت انرژی، زمینه را برای تحقق الزامات و اجرایی شدن قوانین مرتبط با مدیریت سبز که ناظر بر بهره‌گیری صحیح و بهینه از انرژی و کاهش آلودگی‌های محیط زیستی ناشی از آن هست، مهیا می‌کند.

یادآور می‌شود این مجتمع بزرگ بندری از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان اولین بندر استقرار سیستم‌های مدیریتی را آغاز کرده و ازجمله‌ی نخستین دستگاه اجرایی کشور در کسب گواهی‌نامه‌های سیستم‌های نوین مدیریتی بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.