| کد خبر: 172968 |

هم‌زمان با سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود:

◄ بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین در بندر امام

هم‌زمان با سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بندر امام، مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین باارزشی بالغ‌بر ۱۱۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل بنادرودریانوردی خوزستان، گفت: این پروژه مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سنگین با سرمایه‌گذاری شرکت نفت ایرانول در زون نفتی مجتمع بندری امام، از صددرصد پیشرفت برخوردار بوده و آماده‌ بهره‌برداری رسمی است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، عادل دریس افزود: پروژه مذکور باهدف ارتقای کارایی توان عملیاتی بندر امام و رشد شاخص‌های عملیاتی در بخش نفتی به ظرفیت ۲۵‌هزار متر مکعب احداث و موجب ایجاد ۷۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم جدید می‌شود.

وی در تشریح دیگر ویژگی‌های این پایانه نفتی خاطرنشان ساخت: این پایانه مشتمل بر بخش‌هایی نظیر راه‌آهن داخلی و سکوی های بارگیری و تخلیه برای واگن و کامیون، تأسیسات جانبی متناسب با نیاز نگهداری، تخلیه و بارگیری پایانه است.

یادآور می‌شود؛ در جریان سفر روز گذشته عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بالغ‌بر هشت پروژه مختلف عمرانی و سرمایه‌گذاری به ارزش ۸۷۴۶ میلیارد ریال در مجتمع بندری امام به طور رسمی به بهره‌برداری رسید و با بهره‌گیری از این پروژه‌ها زمینه برای توسعه ظرفیت روساخت‌های بندری و تسهیل خدمات‌رسانی به مشتریان و رونق فضای کسب‌وکار و اشتغال فراهم می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.