| کد خبر: 242719 |

◄ فراهم شدن امکان صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان زنجان

فرآیند صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان در بستر درگاه ملی مجوزهای کسب‌ و کار کشوری به‌ صورت آنلاین در این اداره‌کل اجرا می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: فرآیند صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان در بستر درگاه ملی مجوزهای کسب‌ و کار کشوری به‌ صورت آنلاین در این اداره‌کل اجرا می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی مدقالچی در رابطه با صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان، اظهار کرد: در راستای تحقق ماده ۷ اصل ۴۴ قانون اساسی و پیرو بخشنامه صادره از سوی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مبنی بر تسهیل در صدور مجوزهای کسب‌ و کار، بخش کارت هوشمند حوزه معاونت حمل‌ و نقل به عنوان اولین بخش در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان جزو اولین ادارات کل استانی بوده که فرآیند صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان را در بستر درگاه ملی مجوزهای کسب‌ و کار کشوری به‌ صورت کاملاً آنلاین فراهم کرده و در حال ارائه خدمات است.

این مسئول با بیان اینکه رانندگان می‌توانند با ورود به سامانه درگاه ملی مجوزهای کسب‌ و کار به نشانی www.mojanez.ir نسبت به صدور کارت هوشمند راننده و نیز ناوگان اقدام کنند، خاطرنشان کرد: نیاز به حضور فیزیکی رانندگان در اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان یا مراکز صدور کارت هوشمند نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.