| کد خبر: 235170 |

◄ توزیع بیش از ۴۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان زنجان

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از توزیع ۳۹ هزار حلقه لاستیک از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و ۱۸۰۰ حلقه لاستیک از طریق انجمن رانندگان خبر داد.

تین نیوز

زنجان- علیرضا شبیری| رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از توزیع ۳۹ هزار حلقه لاستیک از طریق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و ۱۸۰۰ حلقه لاستیک از طریق انجمن رانندگان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، غلامرضا کرمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این لاستیک‌ها در بین رانندگان اعم از اتوبوس، تانکر، کامیون کشنده، انواع کامیون‌های چوبی، فلزی، کمپرسی، تریلر و خاور که به صورت قانونی فعالیت می کنند توزیع شده است، اظهار کرد: امسال توزیع لاستیک با ارز دولتی متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 100 جفت لاستیک با ارز دولتی برای توزیع در بین رانندگانی که از بندر امام بارگیری می‌کنند، به عنوان مشوق، اختصاص یافته است، تصریح کرد: 156 حلقه لاستیک با ارز دولتی نیز برای رانندگان خاور پیش بینی شده است،

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 7 هزار راننده در بخش حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنند، افزود: اختصاص لاستیک به رانندگان دارای شرایط لازم از طریق سازمان صمت انجام می شود و راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان توزیع کننده عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه از مهرماه سال 97 تاکنون 40 هزار و 800 حلقه لاستیک در بین رانندگان توزیع شده است، گفت: از این تعداد 39 هزار حلقه لاستیک از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان و 1800 حلقه نیز از طریق انجمن صنفی رانندگان توزیع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.