| کد خبر: 211142 |

اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن تا پایان سال متصل می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن تا پایان سال متصل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ایرج احمدی با اشاره به پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه‌آهن، اظهار کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سال‌جاری بوده که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال به پایان می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر زیرسازی این پروژه به پایان رسیده و ۹۰ درصد کارهای محول شده به شهرهای صنعتی به پایان رسیده و زیرساخت محل دور زدن قطار در شهرک صنعتی که برعهده راه آهن بوده توسط شرکت شهرهای صنعتی زنجان انجام می‌شود و برای تکمیل آن نیز  ۳.۵ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به شبکه ریلی ۱۰ سال است در دست اجرا قرار دارد، افزود: تاکنون حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برای این پروژه هزینه شده است.

احمدی تصریح کرد: در سال ۹۷ و سال گذشته، ۳ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد و امسال هم ۳.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و بخشی از این اعتبارات توسط سازمان برنامه و بودجه از محل تملک دارایی‌های استان به این پروژه اختصاص می‌یابد. زیرساخت‌های این پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر راه‌آهن مرحله ریل‌گذاری را اجرا می‌کند و پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای ۷۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان یادآور شد: این شرکت حساسیت‌ زیادی برای تکمیل پروژه دارد و اگر این پروژه به اتمام برسد حجم تردد کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین در زنجان کاهش می‌یابد و بیشتر حمل و نقل واحدهای صنعتی از طریق راه آهن انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.