| کد خبر: 209285 |

۳۵نفر در تصادفات درون شهری زنجان کشته شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، به وقوع تصادفات درون‌شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۵ نفر براثر تصادفات درون‌شهری جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، به وقوع تصادفات درون‌شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۵ نفر براثر تصادفات درون‌شهری جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی به وقوع تصادفات درون‌شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۵ نفر براثر تصادفات درون‌شهری جان خود را از دست دادند.

وی بابیان اینکه تصادفات فوتی درون‌شهری زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش دارد، اظهار داشت: در ۱۲ ماهه سال ۹۷ نیز ۳۸ نفر براثر تصادفات درون‌شهری فوت شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طی این بازه زمانی وقوع تصادفات خسارتی درون شهری و جرحی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

شیر محمدی تأکید کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی با بیان اینکه رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا اینکه بچه به بغل رانندگی می‌کنند، ابراز داشت: این امر از عوامل مؤثر در وقوع تصادفات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۵ نفر از فوت‌شدگان تصادفات درون‌شهری در زنجان عابرین پیاده، ۱۲ نفر راننده و سه سرنشین و ۵ نفر هم از موتور سواران بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.