| کد خبر: 194386 |

برخورد ۳ خودروی سواری با تراکتور در جاده زنجان ۲ کشته برجا گذاشت

برخورد خودروی سواری پژو، پراید، تاکسی پراید و تراکتور در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

تین نیوز

 برخورد خودروی سواری پژو، پراید، تاکسی پراید و تراکتور در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتطامی استان زنجان گفت: این حادثه ساعت ۵:۳۰ صبح امروز در کیلومتر ۲۰ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد و دو نفر از سرنشینان این دو دستگاه خودروی سواری به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت کردند.  

عباس مظفری، با بیان اینکه پس از برخورد این دو وسیله نقلیه، یک دستگاه تاکسی پراید نیز به محل حادثه رسیده و با این خودروها برخورد کرده و سرنشین آن که یک پسربچه بود مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه تراکتور که حامل بار گندم بود به علت نداشتن علایم رانندگی در قسمت عقب وسیله نقلیه خود، این حادثه را موجب شد، اظهار داشت: رانندگان هر چهار وسیله نقلیه به خاطر عدم توجه به جلو، از سوی کارشناسان پلیس راه به صورت ۵۰ - ۵۰ مقصر در این حادثه رانندگی شناخته شدند.

از روز 17 مرداد تا 23 مرداد سال جاری در مجموع ۹ نفر بر اثر وقوع چهار فقره تصادف رانندگی منجر به فوت در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان باختند که اغلب نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، اتفاق افتاده بود.     

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

در تیر ماه سال‌جاری (۹۸) ۲۸ نفر از هم‌وطنان و مدت مشابه پارسال (۹۷) نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف‌های رانندگی جان خود را از دست دادند.  

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.