| کد خبر: 166660 |

21 نفر در تصادفات رانندگی محدوده استان زنجان جان باخته‌اند

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از افزایش آمار تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نخستین ماه سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت 21 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

تین نیوز

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از افزایش آمار تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نخستین ماه سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت 21 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد ستاره از افزایش 10 نفری آمار تلفات حوادث رانندگی در فروردین‌ماه سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته خبر داد و اظهار کرد: سوانح رانندگی در این بازه زمانی 21 نفر تلفات داشته است.

وی تعداد تلفات کودکان زیر 10 سال را در تصادفات رانندگی فروردین‌ماه سال‌جاری دو نفر اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی 6 زن هم در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال‌گذشته دو برابر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه آمار تلفات ناشی از تصادفات رانندگی داخل شهری ماه گذشته در استان دو نفر بوده است، گفت: 19 نفر از مجموع 21 نفری تلفات این ماه در حوادث برون شهری روی داده است.

ستاره با اشاره به اینکه 12 نفر از تلفات حوادث رانندگی نخستین ماه سال‌جاری در محل وقوع حادثه روی داده است، ادامه داد: تلفات حین انتقال و مراکز درمانی هم در این بازه زمانی به ترتیب سه و 6 مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هفت نفر از تلفات تصادفات رانندگی فروردین‌ماه سال‌جاری در حین وقوع تصادف راننده خودرو بوده‌اند، افزود: سهم عابران و سرنشینان خودرو از مجموع تلفات رانندگی این بازه زمانی به ترتیب 12 و دو نفر بوده است.

به گزارش فارس، مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه 12 نفر از تلفات سوانح رانندگی ماه گذشته در محدوده شهرستان زنجان روی داده است، ابراز کرد: سهم شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرم‌دره از تلفات این بازه زمانی به ترتیب 6، دو و یک نفر بوده است.

ستاره خودروهای سواری را با 14 فقره درگیرترین خودرو در تصادفات فروردین‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: موتورسیکلت، وانت‌بار، عابران و اتوبوس در تلفات ناشی از تصادفات رانندگی ماه‌گذشته به ترتیب دو، دو، دو و یک نفر گزارش شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.