| کد خبر: 9135 |

احداثکارخانه خودروسازی تولید کامیونت در آینده‌ای نزدیک

 تین نیوز | نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به احداث کارخانه خودروسازی تولید کامیونت اشاره کرد و اظهار کرد: احداث کارخانه تولید کامیونت در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بانک رفاه با جدیت در حال پیگیری است و بزودی زمینه اشتغال افراد بومی و جویای کار مهیا خواهد شد.
 
حسین امیری خامکانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان تأمین اجتماعی کشور، رییس صندوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور و مدیرعامل بانک رفاه در رابطه با مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه، به صورت جداگانه دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
 
امیری با اشاره به دیدار با رییس صندوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور و درخواست پرداخت مطالبات و حقوق معوقه بازنشستگان صنعت فولاد، بیان کرد: با عنایت به اشتغالزایی معادن ذغال سنگ و نقش بسزایی که می‌توانند در توسعه اقتصادی استان و شهرستان داشته باشند، امیدوارم ضرورت رفع مشکلات و فراهم کردن زمینه فعالیت بدون دغدغه برای آنها در دستور کار قرار گیرد.
 
وی کارگران را نوک پیکان تولید و پیشگامان جبهه اقتصاد کشور عنوان ‌و بیان کرد: در رابطه با تولید ذغال‌سنگ و افزایش تولید ذغال، ضرورت ایمنی معادن و پیگیری حادثه معدن چشمه پودینه، فرسودگی ماشین آلات معدنی و پرداخت به موقع حقوق کارگران نیز تصمیماتی گرفته شده است.
 
نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به احداث کارخانه خودروسازی تولید کامیونت اشاره کرد و افزود: احداث کارخانه تولید کامیونت در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بانک رفاه با جدیت در حال پیگیری است و بزودی زمینه اشتغال افراد بومی و جویای کار مهیا خواهد شد.
 
وی همچنین از دیدار خود با دکتر شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور خبر داد و گفت: با توجه به مراجعات بی‌شمار مردم به پزشکی قانونی این شهرستان و نبود فضای مناسب بخصوص سالن تشریح و حساسیت کار پزشکی قانونی لزوم جذب اعتبارات برای احداث ساختمان پزشکی قانونی، تأمین امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات آن مورد توافق قرار گرفت.
 
امیری همچنین از راه اندازی بخش سی تی اسکن، اتاق عمل شماره چهار و خرید دستگاه آرتروسکوپی بیمارستان امام علی(ع) تأمین اجتماعی و تأمین اعتبار آن خبر داد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.