| کد خبر: 72943 |

مذاکره تولیدکنندگان داخلی موتورسیکلت با شرکت‌های خارجی

دبیر دومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت از مذاکره تولیدکنندگان داخلی این محصول با شرکت های خارجی برای جذب سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی خبر داد.

دبیر دومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت از مذاکره تولیدکنندگان داخلی این محصول با شرکت های خارجی برای جذب سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی خبر داد.

فریبا خاکزاد در یک نشست خبری اظهار داشت: هم اکنون شرکت های داخلی تولیدکننده موتورسیکلت در حال مذاکره برای جذب سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی شرکت های خارجی به کشور هستند تا از این طریق تولید محصولات با تکنولوژی جدید به ویژه در زمینه محصولات برقی و هیبریدی در داخل صورت گیرد.وی تصریح کرد: در این راستا 3 شرکت تولیدکننده موتورسیکلت پیگیر ورود تکنولوژی جدیدی به کشور هستند که البته این مذاکرات هنوز به امضای قرارداد نرسیده است.

وی با اشاره به روند حرکت کشور به سمت مصرف موتورسیکلت های برقی و هیبریدی، گفت: در دومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت، قطعات، لوازم یدکی، موتورهای برقی، هیبریدی و تجهیزات وابسته از محصولات جدید 4 شرکت داخلی رونمایی خواهد شد.

خاکزاد با اشاره به حضور شرکت های داخلی و همچنین شرکت های خارجی از چین و امارات در نمایشگاه موتورسیکلت، اظهار داشت: هیأت های تجاری از هند، ژاپن، فرانسه و کره نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت 29 دی تا 2 بهمن ماه در مصلای تهران برگزار خواهد شد، گفت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، بهبود کیفیت، توسعه صنعت و حرکت به سوی هوای پاک است.

به گفته وی، برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه موتورسیکلت است و علاوه بر این، معرفی اختراعات و نوآوری های مرتبط با صنعت موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات و وسایل نقلیه برقی و هیبریدی نیز در نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.