| کد خبر: 265063 |

آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید به زودی

با توجه به ظرفیت مازاد خودروهای وارداتی، به زودی عرضه این خودروها به متقاضیان جدید که تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده اند، آغاز می شود.

تین نیوز

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، گفت: با توجه به ظرفیت مازاد خودروهای وارداتی، به زودی عرضه این خودروها به متقاضیان جدید که تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده اند، آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهدی تقدسی گفته است: متقاضیانی که قبلاً در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام نکرده اند، اما متقاضی خرید خودروی وارداتی هستند، می توانند با آغاز عرضه جدید در سامانه نسبت به انتخاب خودرو و واریز وجه اقدام کنند.

وی افزود: بنابراین دیگر نیازی نیست که متقاضی خرید خودروی وارداتی مانند نوبت اول ثبت نام که در اسفندماه سال گذشته بود، مبلغی را نزد بانک بلوکه کند، بلکه با توجه به ظرفیت مازاد، خودروهای مازاد در سامانه بارگذاری می شوند و متقاضیان خرید این خودرو با مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی می توانند خودروی موردنظر خود را انتخاب و نسبت به واریز وجه اقدام کنند. پس از طی مراحل لازم، خودرو به مشتری تحویل می شود.

مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، تصریح کرد: البته در این مرحله از عرضه متقاضیانی که قبلاً در سامانه ثبت نام کرده بودند و در نوبت تحویل خودرو قرار داشته ، اما تاکنون اقدامی برای انتخاب خودرو و واریز وجه نکرده اند، در صورت تمایل می توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.