| کد خبر: 260218 |

چرا با این امتیازهای لوکس جانبازان را بی آبرو می کنید

چرا در شرایطی که مردم برای خرید یک خودرو بی کیفیت داخلی باید در صف های نوبت و قرعه کشی بایستند و آن همه گرفتاری های جورواجور داشته باشند، شما با چنین امتیازات مسخره ای ما جانبازان را در معرض برچسب رانت جویی می گذارید؟!

تین نیوز

تصویب کرده اند جانبازان بتوانند با تعرفه صفر خودرو (لابد دست دوم) وارد کشور کنند!

چرا چنین می کنید؟! چرا در شرایطی که مردم برای خرید یک خودرو بی کیفیت داخلی باید در صف های نوبت و قرعه کشی بایستند و آن همه گرفتاری های جورواجور داشته باشند، شما با چنین امتیازات مسخره ای ما جانبازان را در معرض برچسب رانت جویی می گذارید؟!

مردم بسبار خوشحال خواهند بود هزینه نیازهای درمانی و حتی کمک هزینه های زندگی جانبازان از بیت المال پرداخت شود. اما با این گونه امتیازهای لوکس بی خاصیت شما فقط جانبازان را بی آبرو می کنید.

گیرم یک جانباز که در فلان روستا ساکن است، پول وارد کردن یک ماشین خارجی بدون تعرفه را هم داشت و گیرم پس از عبور از هفت خوان اداری آن را وارد هم کرد، تا پنج سال که نمی تواند بفروشد. پس با آن ماشین لوکس خارجی چه می خواهد بکند؟! باز باید آن را به هزار دوز و کلک بفروشد تا پولش را به هزار درد بی درمانش بزند؟!

چرا لقمه ای هم اگر قرار است در دهان این جانباز بیچاره بگذارید شصت بار دور سرش می چرخانید و با حیثیتش هم بازی می کنید؟!

من به عنوان جانباز این مصوبه شما را اهانت تلقی می کنم. بروید اگر از دست تان برمی آید کاری اساسی برای معیشت و درمان جانبازان بکنید که مجبور نباشند گاه به گاه بیایند و در جلو بنیاد جانبازان تجمع کنند و برخورد انتظامی و امنیتی نصیبشان شود!

پ ن. لازم به ذکر است شخصا به عنوان جانباز در تمام این سالیان سال از هیچ امتیاز جانبازی استفاده نکرده و حتی کارت شناسایی جانبازی هم نگرفته ام.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سهام نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید مجید 0 2

    این کجا حرف دل جانبازانه خودم چندین موردی که میشناسم رو میگم وامهای کلان برای خانواده و برق نیم بها برای مغازه و عوارض ساختمان سازی و ... رایگان همه جا حرفش برو داره و ....