| کد خبر: 260174 |

ضرورت داشتن الحاقیه بیمه شخص ثالث برای عبور زائران اربعین از مرزها

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی گفت: خرید الحاقیه بیمه‌نامه شخص ثالث برای وسایل نقلیه باری و مسافری که قصد سفر به کشور عراق را دارند، ضروری است و اگر الحاقیه تهیه نشود، بیمه از تصادفات احتمالی در سایر کشورها حمایت نخواهد کرد.

تین نیوز

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی گفت: خرید الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث برای وسایل نقلیه باری و مسافری که قصد سفر به کشور عراق را دارند، ضروری است و اگر الحاقیه تهیه نشود، بیمه از تصادفات احتمالی در سایر کشورها حمایت نخواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی قمصریان - مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی - با بیان اینکه خودروهایی که در ایام اربعین وارد عراق می شوند باید الحاقیه بیمه شخص ثالث تهیه کنند، اظهار کرد: منظور من کلیه وسایل نقلیه ای است از کشور برای تسهیل ارائه خدمت در مراسم اربعین از کشور خارج و وارد کشور عراق می شوند.

وی افزود: بر اساس ماده ۷ قانون بیمه اجباری شخص ثالت بیمه نامه ها در داخل قلمرو جغرافیایی کشورمان برای شرکت های بیمه معتبر هستند و اگر حادثه رانندگی اتفاق بیفتد شرکت های بیمه طبق بیمه نامه مکلف به حمایت و ارائه خدمات هستند و اگر کسی از کشور وسیله نقلیه را به انواع اشکال قانونی و مرسوم خارج کند مکلف است برای تمدید استفاده از مواهب بیمه نامه خود الحاقیه تهیه کند.

قمصریان در یک گفت وگوی تلویزیونی تصریح کرد: این الحاقیه هم در همه نمایندگی های بیمه و هم نقاط مرزی ما صادر می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.