بازدید سایت : ۸۶۲۵۴

قیمت لاشه خودرو در مرکز اسقاط مشخص شد

رییس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: سود ناخالص مراکز که شامل سود خالص و هزینه اسقاط می‌شود، حدود ۵ میلیون تومان است.

تین نیوز |

رییس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: سود ناخالص مراکز که شامل سود خالص و هزینه اسقاط می شود، حدود ۵ میلیون تومان است.

متقاضیان طرح جایگزینی خودرو منتظر پیامک واریز وجه باشند

به گزارش تین نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، محمود مشهدی شریف، گفت: درآمد مراکز اسقاط و بازیافت کشور از ۲ بخش تشکیل می شود؛ بخش اول مربوط به گواهی اسقاط است که برای شماره گذاری خودروهای وارداتی با خودروهای تولید داخل مصرف می شود، قیمت آن تا امروز حدود ۲۸ تا ۳۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: بخش دوم درآمد مربوط به لاشه یا قسمت فیزیکی خودروست که قسمت سوخت رسان و انتقال نیرو از حیز انتفاع (وضعیتِ سوددهی) بنا به دستورالعمل های مصوب ساقط می شود و سایر قسمت ها فروخته می شود.

مشهدی شریف اضافه کرد: قیمت لاشه در حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است که در مجموع با گواهی اسقاط حدود ۴۵ میلیون تومان می شود؛ قیمت خرید خودرو حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان است بنابراین سود ناخالص مراکز که شامل سود خالص و هزینه اسقاط می شود، حدود ۵ میلیون تومان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن رجبی دیزج پاسخ

    سلام شما که قیمت را تعیین می کنید خوبه لطف بفرمائید قیمت خودرو وارداتی و خودروهای صفر تولید داخلی هم تعیین بفرمایید ۳۰ میلیون خودرو بدیم ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰الی ۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰میلیون تومان خودرو بخریم این نرخ را شما بر چه اساس اعلام میکنید باید بعرض برسانم یک خودرو چه تولید داخلی چه وارداتی حداقل ۲۰ الی ۴۰ سال عمر داره ودر این مدت خودرو ساز یک بار بنام صفر فروخته است اما در این مدت تردد چقدر لوازم یدکی جانبی با نرخ های تورمی سالانه فروخته اند از طرف دیگر بهمین شگل حق بیمه شخص ثالث پرداخت شده حق مالیات عوارض شهرداری و غیره پرداخت شده در حال حاضر طی دوسال گذشته قیمتهای لوازم یدکی بدنه و بیمه شخص ثالث برای خودروهای مدل از رده خارج هم تفاوتی نداشته وندارد همچون نرخ بیمه شخص ثالث پس بنابر این میبایست خودرو سازهای داخلی هر کدام با برند خودش خودرو رده خارج را با ۵۰ درصد نرخ فروش اونواع تولیدات را بابت اسقاط محاسبه نمایند و جایگزین را هم با اقساط در اختیار مشتریان قدمی خود که سود آوری کلانی برای خودرو سازها و تولید کنندگان لوازم یدکی جانبی و غیره به ارمغان آورده اند شما نمیتوانید برای سود مجموعه خودتان از اینو قیمتها در بازار بکار بگیرید