| کد خبر: 258024 |

مالباختگان به دنبال قراردادهای صوری حواله خودرو

فردی با تنظیم قراردادهای صوری حواله خودرو و با دریافت مبالغی از تعداد زیادی از مالباختگان به آنها قول تحویل خودرو در مدت سه و شش ماه را داده است.

تین نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری فردی ۲۵ ساله که با تنظیم صوری حواله خودرو اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، توسط مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعتراض تعدادی زیادی از شهروندان از شخصی به اتهام کلاهبرداری و مراجعه به محل سکونت وی، مأموران کلانتری ۱۳ پس از هماهنگی قضایی با ترفندهای خاص پلیسی فرد مذکور را قبل از متواری شدن دستگیری می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ساکی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات مشخص شده متهم با تنظیم قراردادهای صوری حواله خودرو و با دریافت مبالغی از تعداد زیادی از مالباختگان به آنها قول تحویل خودرو در مدت سه و شش ماه را داده است.

وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر مشخص شد نامبرده به منظور جلب اعتماد مالباختگان به صورت چک اقدام به خرید خودرو از نمایشگاه خودرو و تحویل به یکی از خریداران کرده و به این ترتیب تحویل گیرنده با توجه به وضعیت خودرو در کشور به صورت ناخواسته اقدام به تبلیغ در راستای قانونی بودن حواله های صوری کرده و از طرف دیگر خریداران بیشتری برای ثبت نام خودرو به نامبرده مراجعه کرده اند.

ساکی تأکید کرد: پس از گذشت مدتی با توجه به سررسید تاریخ تحویل خودروها و ناتوانی متهم در عمل به تعهدات خود، مشخص شد که نامبرده به قصد کلاهبرداری اقدام به فروش حواله های صوری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست از اعتماد به افراد فرصت طلبی که با توجه به وضعیت بازار با دادن وعده های غیرمعقول به دنبال منفعت طلبی و کسب سودهای سرشار هستند، خودداری کرده و در صورت برخورد با چنین افرادی مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.