| کد خبر: 254222 |

چرا پول انصرافی های خرید خودرو آزاد نمی شود؟

امید قالیباف گفت: بانک ها نیز ملزم هستند ۷۲ ساعت بعد حساب را رفع انسداد کرده و از حالت وکالتی خارج کنند.

تین نیوز

امید قالیباف گفت: بانک ها نیز ملزم هستند ۷۲ ساعت بعد حساب را رفع انسداد کرده و از حالت وکالتی خارج کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سخنگوی وزارت صمت با اشاره به بروز مشکلاتی در رابطه با عدم رفع انسداد حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو، گفت: به زودی جلسه ای بین وزارت صمت و بانک های عامل برگزار می شود تا بانک ها زودتر نسبت به رفع انسداد حساب وکالتی انصراف دهندگان از خرید خودرو اقدام کنند.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در مصاحبه ای مبنی بر اینکه چرا برخی از بانک ها پس از اعلام انصراف متقاضیان از خرید خودرو، حساب وکالتی افراد متقاضی را رفع انسداد نمی کنند، گفت: وزارت صمت بارها اعلام کرده است، وقتی شخصی انصراف خود را برای خرید خودرو در هر کدام از سامانه هایی که فعال بوده اند را اعلام می کند، بانک ها نیز ملزم هستند ۷۲ ساعت بعد حساب را رفع انسداد کرده و از حالت وکالتی خارج کنند.

مشاور وزیر صمت بیان داشت: متاسفانه برخی بانک ها در مورد رفع انسداد حساب وکالتی مردم همکاری لازم را نداشته اند و این در حالی است که این موضوع بارها از روش های مختلف و حتی نامه و به عبارتی مکتوب به بانک ها اعلام شده است.

قالیباف اظهار داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در رابطه با عدم رفع انسداد حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو که البته تعداد آنها زیاد نیست، طی روزهای آتی جلسه ای بین بانک های عامل، سازمان حمایت و معاونت حمل و نقل وزارت صمت برگزار خواهد شد تا مساله لزوم رفع انسداد حساب وکالتی مشتریان بار دیگر با بانک ها مطرح و این موضوع به صورت کامل رفع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    من 26 اسفند انصراف دادم بانک رسالت پولم را عودت نمیده الان 20 فروردینه اگر به پولم احتیاج نداشتم که انصراف نمی‌دادم هیچ کس هم پاسخگو نیست معلوم نیست پول ما الان کجاست.