| کد خبر: 252662 |

حسین پور در تذکر شفاهی:

خودروسازان هر روز برای مردم خوابی تازه می بینند

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت برای خودرو بازاری کاملاً انحصاری ایجاد کرده و خودروسازان هم هر روز برای مردم خوابی تازه می بینند.

تین نیوز

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت برای خودرو بازاری کاملاً انحصاری ایجاد کرده و خودروسازان هم هر روز برای مردم خوابی تازه می بینند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، کمال حسین پور در جلسه علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت کار را رها کرده است و این مسئله منجر به کاهش ارزش پول ملی شده و نرخ ارز سر به فلک کشیده است.

وی افزود: متأسفانه موج تورمی جدیدی در راه است. سوال آن است که چرا به توصیه‌های دلسوزانه نظام برای رفع تورم توجهی نمی‌شود و تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند؟

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران فعلی اقتصادی دولت هر هنری که داشتند، تاکنون پیاده کرده‌اند و مردم هم عملکرد آنان را می‌بینند. ادامه کار باید به نیروهای جدید و کاربلد سپرده شود.

وی با انتقاد از وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: وزارت صمت برای خودرو یک بازار کاملاً انحصاری ایجاد کرده و خودروهای بی کیفیت به بازار عرضه می‌کند. خودروسازان هر روز برای مردم خوابی تازه می‌بینند و این ظلم در حق مردم است.

حسین پور گفت: متأسفانه وزیر صمت فقط نظاره گر این شرایط است. مافیای خودرو امید مردم را ناامید کرده است و خودروسازان هم دربازار خودرو انحصار ایجاد کردند و هدفشان افزایش قیمت خودرو است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.