| کد خبر: 245067 |

◄ پلیس درباره خودروساز شدن یک کارخانه ماکارونی چه گفت؟

رئیس پلیس راهور فراجا در واکنش به تصمیم یک شرکت تولید ماکارونی برای ورود به عرصه خودروسازی، تاکید کرد که باید مجوزهای لازم برای این اقدام دریافت شده و در نهایت نیز خودرویی ایمن و با کیفیت تولید شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا در واکنش به تصمیم یک شرکت تولید ماکارونی برای ورود به عرصه خودروسازی، تاکید کرد که باید مجوزهای لازم برای این اقدام دریافت شده و در نهایت نیز خودرویی ایمن و با کیفیت تولید شود.

به گزارش تین نیوز، سردار سید کمال هادیانفر در خصوص تصمیم این کارخانه خودروسازی برای رقابت با ایران‌خودرو و سایپا به ایسنا گفت: « به نظرم این موضوع را باید ابتدا از وزارت صنعت، معدن و تجارت بپرسیم، ما چیز زیادی در این مورد نشنیده‌ایم، اما به طور کلی در این موارد باید یکسری مراحل از سوی شرکت‌های متقاضی تولید خودرو طی شود.»

وی درباره این مراحل گفت:‌« اگر شرکتی بخواهد وارد عرصه خودروسازی شود، باید ابتدا یکسری مجوزها و موافقت‌های اصولی را اخذ کند. برای این امر باید مجوزهای مختلفی را دریافت کند که شامل مجوزهای دولت از جمله وزارت صمت، سازمان استاندارد، سازمان حفاظت محیط‌زیست، پلیس و ... را دریافت کند.»

بیشتر بخوانید:

 زرماکارون خودرو می سازد؟

ورود یک خودروساز تازه به بازار خودروی کشور

پیش از این سخنگوی وزارت صمت در این باره به مهر گفته است: بهار سال گذشته یک گروه صنعتی برای سرمایه گذاری در صنعت خودروسازی با وزارت صمت تفاهم امضا کرده بود.

امید قالیباف درباره سرمایه گذاری تولیدکننده ماکارونی در بخش خودروسازی اظهار داشت: در همین راستا مقرر شد این شرکت در حوزه خودرو یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون یورو برای تولید یک میلیون خودرو در سال سرمایه گذاری کند که از این تعداد ۶۰۰ هزار خودروی سواری، ۲۰۰ هزار خودروی هیبریدی و ۲۰۰ هزار خودروی سنگین است.

وی ادامه داد: بررسی عملکردی این گروه نشان می‌دهد که در دهه ۶۰ نیز ساخت قطعات خودرو مانند سرسیلندر توسط این گروه انجام شده و صاحب تجربه است. بنابراین با درخواست سرمایه گذاری این گروه صنعتی در صنعت خودروسازی سال گذشته موافقت به عمل آمده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.