| کد خبر: 243278 |

◄ علت فراخوان شاسی بلندهای فورد آمریکا چه بود؟

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که ۳۹۰۰۰ خودروی شاسی بلند را پس از گزارش‌هایی مبنی بر ۱۶ مورد آتش‌سوزی در آمریکا فراخوان می‌کند.

تین نیوز

 شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که ۳۹۰۰۰ خودروی شاسی بلند را پس از گزارش‌هایی مبنی بر ۱۶ مورد آتش‌سوزی در آمریکا فراخوان می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فورد روز پنجشنبه اعلام کرد که 39000 خودروی شاسی بلند را پس از گزارش‌هایی مبنی بر 16 مورد آتش‌سوزی فراخوان می‌کند و به مالکان توصیه کرد تا زمانی که خودروهای آنها تعمیر نشده است، آنها را در فضای باز و دور از سازه‌ها پارک کنند.

به گفته خودروساز شماره 2 ایالات متحده، این فراخوان، که برخی از خودروهای فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور مدل 2021 را شامل می‌شود، به دلیل احتمال وقوع آتش‌سوزی در محفظه موتور هنگام پارک یا در حال رانندگی، صادر شده است.

به گفته این شرکت، یک نفر در ارتباط با این آتش سوزی‌ها زخمی شده اما هیچ تصادفی گزارش نشده است، و 14 خودرو از 16 وسیله نقلیه آسیب دیده متعلق به شرکت های اجاره خودرو بودند.

بر اساس این گزارش، تعمیرات این خودروها در دست اقدام است و فورد در تلاش است تا علت را مشخص کند.

در سال جاری میلادی، فورد 30 فراخوان در ایالات متحده صادر کرده است که شامل 3.5 میلیون دستگاه خودرو می شود که بیشترین تعداد خودرو در بین خودروسازان محسوب می شود.

فورد این هفته دو فراخوان دیگر صادر کرد، از جمله 310000 خودروی وانت از مدل F-250، F-350، F-450 و F-550 Super Duty مدل 2016، چرا که گرد و غبار ممکن است در قطعه فنر ساعتی فرمان انباشته شود و باعث قطع برق و در نتیجه ایجاد مشکل در عملکرد کیسه هوای راننده شود.

دارندگان این خودروها باید برای تعویض فنرهای ساعتی فرمان خودروهای خود به مراکز تعمیر فورد مراجعه کنند. فورد گزارشی در مورد جراحت در این مورد نداشته است.

فورد همچنین در حال به روز رسانی نرم افزار در خودروهای 464 موستانگ Mach-E 2021 با چهار چرخ متحرک می باشد چرا که ممکن است یک ماژول کنترل پیشرانه توانایی تشخیص خطای نرم افزاری نداشته باشد و در نتیجه شتاب ناخواسته ای ایجاد کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.