| کد خبر: 239611 |

ایرادات نمایندگان از کیفیت و قیمت خودرو به حق است

وزیر صمت گفت: ایرادات اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره کیفیت، قیمت، تولید خودرو و مدیریت شرکت‌های خودروسازی به حق است.

تین نیوز

وزیر صمت گفت: ایرادات اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره کیفیت، قیمت، تولید خودرو و مدیریت شرکت‌های خودروسازی به حق است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، سیدرضا فاطمی امین پس از نشست کمیسیون صنایع و معادن در جمع خبرنگاران افزود: در نشست امروز برنامه‌ای درباره صنعت خودرو در سال‌های آتی ارائه شد؛ در حال حاضر موضوع خودرو به چالشی برای همه از جمله مصرف‌کننده، دولت، قطعه‌سازان و خودروسازان تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ایراداتی از کیفیت، قیمت، تولید خودرو و مدیریت شرکت‌های خودروسازی می‌گیرند که به حق است. این موضوعات چالش‌هایی است که باید برای آن راهکار در نظر گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در نشست امروز پیش‌نویس برنامه‌ای درباره صنعت خودرو که در یک ماه گذشته تدوین شده بود، مطرح و مقرر شد فرصتی در نظر گرفته شود که اعضای کمیسیون اهداف، راهبردها و نقشه‌های راه تعیین شده را بررسی کنند.

فاطمی امین تصریح کرد: به دنبال این هستیم کار مشترکی میان دولت و مجلس درباره موضوعات صنعت خودرو شکل گیرد تا بتوانیم با تصویری روشن از طرح ها و برنامه‌ها، شاهد تحولی در این صنعت باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.