| کد خبر: 239346 |

آمادگی بانک‌ها برای نوسازی سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌ها

با افزایش استهلاک تجهیزات منصوبه سامانه هوشمند در جایگاه‌ها فراخوانی برای نوسازی صادر کردیم و ۴ بانک اعلام آمادگی کرده‌اند.

تین نیوز

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: با افزایش استهلاک تجهیزات منصوبه سامانه هوشمند در جایگاه‌ها فراخوانی برای نوسازی صادر کردیم و ۴ بانک اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صداوسیما؛ اسدالله قلی‌زاده گفت: از دو سال قبل که شاهد استهلاک قطعات کارتخوان‌های هوشمند سوخت در اثر بی‌توجهی چندین ساله بودیم مدام از مسئولین ذیربط در بخش‌های مختلف خواستیم فکری به حال این شرایط کنند چرا که هر روز کاهش کیفیت خدمات به مردم اتفاق می‌افتد، ولی متاسفانه علی رغم تلاش برای پشتیبانی و خدمات، بهبود شرایط رقم نخورد و امسال تصمیم گرفتیم علی رغم اینکه مسئولیتی طبق قرارداد نداریم، ولی برای حل مشکل و تسریع در امور وارد موضوع شویم.

وی ادامه داد: مساله پرداخت الکترونیک بهای سوخت و ارتباطات بانکی جایگاهداران برای بانک‌ها مهم و جذاب است به همین دلیل امکان همکاری وجود دارد و پس از فراخوان نیز اعلام آمادگی رسمی ۴ بانک وصول شد و در جلسات تخصصی در حال انجام اقدامات نهایی هستیم.

قلی‌زاده گفت: ورود رقابتی بانک‌ها می‌تواند نوسازی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌ها و افزایش خدمات به مردم را رقم بزند و قطعا بانک‌ها نیز منافع مناسبی در این راستا خواهند داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ۹۹ درصد جایگاه‌های سوخت خصوصی هستند و حقوق مالکانه دارند لذا اجباری برای پذیرش انحصاری هر شرایطی وجود ندارد نه تنها مجموعه صنفی ما بلکه دولت هم نمیتواند چنین اجباری نماید.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور گفت: در جلسات و تفاهمات به بانک‌ها علاوه بر نوسازی‌ها به نیازمندی‌های دیگر جایگاه‌ها و کارکنان ایشان نیز توجه شده است و تمام تلاش خود را برای تفاهم جامع و برد برد که در نهایت ارتقای کیفیت خدمات را به مردم باعث شود انجام می‌دهیم.

قلی‌زاده افزود: در جایگزینی دستگاه‌های جدید مفاهیمی همچون امنیت داده‌ها، فن آوری‌های روز، کاهش زمان سوختگیری و امکان پیاده سازی طرح‌هایی با کارت سوخت و یا بدون کارت سوخت پیش‌بینی شده است و آمادگی لازم برای اجرای طرح‌های جدید سوخت نیز فراهم می‌شود.

قلی‌زاده با اشاره به خرابی کارتخوان‌های هوشمند سوخت اضافه کرد: جایگاهداران از این شرایط بسیار زیان می بینند و چون دخل و تصرفی طبق قراردادهایشان در موضوع ندارند نمی‌توانستند طی این سال‌ها شرایط را بهبود ببخشند و مدام از مسئولین نفتی خواسته‌ایم که وضعیت را بهبود بخشند که متاسفانه استهلاک بیش از حد و کُندی مسئولین و حتی در سال‌های گذشته بی توجهی ایشان مانع از حل مشکل شده است که انشالله با انجام نوسازی‌ها مردم سهولت و سرعت در سوخت‌گیری را مشاهده خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.