| کد خبر: 238695 |

آغاز ثبت‌نام طرح پیش فروش یکساله برای ۷ محصول ایران‌خودرو

این‌بار در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی در راستای اجرای طرح‌های فروش، دوازدهمین طرح پیش‌فروش یکساله برای هفت محصول این گروه صنعتی از امروز (سه‌شنبه) به مرحله اجرا در آمده است.

تین نیوز

این‌بار در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی در راستای اجرای طرح‌های فروش، دوازدهمین طرح پیش‌فروش یکساله برای هفت محصول این گروه صنعتی از امروز (سه‌شنبه) به مرحله اجرا در آمده است. طبق روال متقاضیان تا پایان روز پنجشنبه/ ۹ دی ماه (به مدت سه روز) برای ثبت‌نام فرصت دارند و قرعه‌کشی در روز شنبه هفته آتی (۱۱ دی ماه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یازدهمین طرح پیش‌فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال جاری در اواسط آذر ماه (۱۸ آذرماه) ثبت‌نام برای شش محصول تارا دستی، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، راناپلاس، سورن‌پلاس و ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای اجرا شد. 

اکنون این خودروساز ثبت‌نام برای مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله هفت محصول دناپلاس توربوشارژ دستی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس را از امروز (سه‌شنبه) آغاز کرده و به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

موعد تحویل خودروهای راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس آذر و دی ماه سال آینده و برای الباقی خودروها تنها دی ماه ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده بر اساس نوع خودرو انتخابی خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند از امروز، به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۹ دی ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

طبق روال سه شنبه های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی ۱۰ صبح شنبه هفته آینده (۱۱ دی ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

مشتریان منتخب این طرح ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات  واریز کنند. بدیهی است که عدم واریز مبلغ علی‌الحساب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام طرح پیش فروش یکساله برای ۷ محصول ایران‌خودرو از امروز

طبق روال طرح‌های اخیر، مبالغ پیش پرداخت برای منتخبان خودروها، کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودروهاست. همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود.

در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، طبق روال شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.