| کد خبر: 237143 |

◄ چرا قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار سپرده شد؟

اگر قرار شود که در آینده قیمت‌گذاری برای خودرو انجام شود، تصویب ستاد تنظیم بازار برای آن کافی است.

تین نیوز

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اظهار داشت: اگر قرار شود که در آینده قیمت‌گذاری برای خودرو انجام شود، تصویب ستاد تنظیم بازار برای آن کافی است. وقتی شورای نگهبان تصمیم‌گیری در این رابطه را ستاد تنظیم بازار منوط کرده یعنی مصوبات ستاد مورد تایید آنها نیز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمد صادق مفتح در مورد سپرده شدن قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: این مصوبه شورای رقابت بود که تصمیم‌گیری در مورد قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار سپرده شود بنابراین شورای رقابت هم آن را پذیرفته است.

وی افزود: بنابراین اگر قرار شود که در آینده قیمت‌گذاری برای خودرو انجام شود، تصویب ستاد تنظیم بازار برای آن کافی است. وقتی شورای نگهبان تصمیم‌گیری در این رابطه را به ستاد تنظیم بازار منوط کرده یعنی مصوبات ستاد مورد تایید آنها نیز است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در پاسخ به سوالی پیرامون امکان دخالت ستاد تنظیم بازار در واردات خودرو گفت: ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند در مورد واردات خودرو تصمیم‌گیری کند. تنها قیمت خودروهای تولید داخلی که مشمول قیمت‌گذاری می‌شود، به ستاد تنظیم بازار سپرده شده است.

 سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این اعلام کرده بود بررسی قیمت‌گذاری خودرو‌ها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بابک 0 0

    قیمت گذاری خودرو درایران کاملا سلیقه ای وبدون درنظرگرفتن حق وحقوق مشتری میباشد البته وقتی فهمیدن مطلبی به ضرر عده ای خاص میباشد پس باید خودرا به نفهمی بزنند هرچند هیچ یک از مسئولین در صلاحیت جایگاهی که دارند نیستند و علم ودانش آن را ندارند. مطلب خیلی ساده است تا زمانی که واردات نباشد یا رقیبی دربازار وجود نداشته باشد وضعیت به همینگونه است واین دعوای زرگری برای ملت نخ نما شده که هرازگاهی بعد از گرانی سرسام آورو بدون دلیل عده ای خط ونشان میکشند . درتمام دنیا هرروز خودرو با کیفیت بهتر و قیمت ارزانتر تولید میکنند تا بازارفروش داشته باشند اینجا کار بجایی رسیده که زه درب بغل پراید یا همان حلب روغن نباتی را برمیدارند و جزو آپشن حساب میکنند مگر مضحک تر ازاین داریم؟ تا ابله درجهان باشد مفلس درنمیماند