| کد خبر: 224119 |

فروش خودروهای کارکرده در چین دوبرابر شد

داده‌های رسمی نشان داد، در ماه نوامبر، فروش خودروهای کارکرده چین با افزایش سرعت ریکاوری بازار داخلی پس از شیوع کرونا و افزایش تقاضا، رشد دو رقمی داشته است.

تین نیوز

داده‌های رسمی نشان داد، در ماه نوامبر، فروش خودروهای کارکرده چین با افزایش سرعت ریکاوری بازار داخلی پس از شیوع کرونا و افزایش تقاضا، رشد دو رقمی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شین‌هوا، داده‌های رسمی نشان داد، در ماه نوامبر، فروش خودروهای کارکرده چین، با افزایش سرعت ریکاوری بازار داخلی و افزایش تقاضا، رشد دو رقمی داشته است.

بر طبق گزارش وزارت بازرگانی (ام‌اوسی)، در ماه گذشته بیش از ۱.۵۷ میلیون خودروی کارکرده معامله شده است که نسبت به سال گذشته ۱۳.۷ درصد افزایش داشته است. این چهارمین ماه متوالی‌ای است که فروش خودروی کارکرده رشدی دو رقمی دارد.

در بازه زمانی ژانویه-نوامبر، بیش از ۱۲.۶۳ میلیون خودروی کارکرده در چین فروخته شده است که نسبت به سال گذشته ۴.۶ درصد کاهش داشته است.

طبق اعلام اتحادیه تولیدکنندگان خودرو در چین، بازار خودرو این کشور که به شدت تحت تأثیر اپیدمی کوید ۱۹ قرار گرفته بود، با تقاضای گسترده و سیاست‌های تشویقی در ماه آوریل ریکاوری خود را شروع کرده است.

این کشور برای رونق بخشیدن به بازار خودروهای کارکرده، تلاش کرده است تا سرعت گردش خودروهای دست دوم را کمتر کند و مالیات ارزش افزوده برای معاملات خودروهای کارکرده را کاهش دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.