| کد خبر: 213004 |

پلیس: خریدوفروش حواله خودروهای ثبت‌نامی غیرقانونی است

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افرادی که در قرعه‌کشی ثبت‌نامی خودرو قبول شده‌اند، اگر حواله خودرو را بفروشند، تحت پیگرد قضائی قرار می‌گیرند.

تین نیوز

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افرادی که در قرعه‌کشی ثبت‌نامی خودرو قبول شده‌اند، اگر حواله خودرو را بفروشند، تحت پیگرد قضائی قرار می‌گیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی اظهار داشت: هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خرید و فروش غیرقانونی است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از شرایط شرکت‌های خودروساز در پیش‌فروش اخیر خودرو، برخورداری نبودن آنها از قابلیت صلح و انتقال به نام شخص دیگری است؛ اما متاسفانه پس از قرعه‌کشی در سایت‌های خرید و فروش شاهد آن بودیم که بازار خرید و فروش این حواله‌ها داغ شد و این موضوع در رصد پلیس فتا قرار دارد و با این افراد برخورد خواهد شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: بعضی افراد سودجو در فضای مجازی با تبلیغات و درج آگهی همچون «فرم درخواست پر کنید و خودرو خود را خارج از نوبت تحویل بگیرید» سعی در کلاهبرداری از شهروندان و متقاضیان خودرو دارند.

رئیس پلیس فتا به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب تبلیغات و آگهی‌های افراد کلاهبردار در سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی خرید و فروش خودرو را نخورند و حتما از منابع رسمی و معتبر نسبت به ثبت‌نام و خرید خودرو کنند.

رئیس پلیس فتای پایتخت ادامه داد: کابران می‌توانند در صورت مواجهه با این گونه کلاهبرداری‌ها از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایرنا دلالان بازار خودرو و برخی از مردم این روزها سود را در معامله حواله می‌بینند و نگاهی به سایت‌های خریدوفروش خودرو نیز این ادعا را تایید می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.