| کد خبر: 208400 |

۲۱۷۶ خودرو اعمال قانون شده‌اند

جانشین رییس پلیس پایتخت از اعمال قانون ۲۱۷۶ خودرو در مبادی ورودی شهر تهران خبر داد.

تین نیوز

جانشین رییس پلیس پایتخت از اعمال قانون ۲۱۷۶ خودرو در مبادی ورودی شهر تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، سردار حمید هداوند (جانشین رییس پلیس پایتخت) درباره آخرین آمار اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که توسط کمیته‌های هفتگانه این پلیس انجام در روز گذشته انجام شده است، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط کمیته اصناف در خیابان خیابان سپه (حدفاصل میدان سپاه تا پل چوبی) اکثر فروشگاه‌ها در این منطقه تعطیل و چند واحد صنفی فروش متعلقات چوبی باز بوده‌اند همچنین در خیابان ابن سینا چند واحد صنفی آجیل و خشکبار، تعمیرگاه، نانوایی و سوپری در حال فعالیت بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در خیابان امیرکبیر تمامی مغازه‌ها و فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو، لاستیک فروشی‌ها تعطیل هستند، ادامه داد: در خیابان مصطفی خمینی نیز برخی مغازه‌ها و فروشگاه‌های غیرضرور بازبودند اما بنابر گزارش‌های اعلام شده هیچیک از این مغازه‌ها مشتری نداشتند. 

جانشین رییس پلیس پایتخت با تاکید براینکه اصنافی که براساس دستورالعمل باید تعطیل باشند اما در حال فعالیت بودند با صدور تذکر تعطیل شدند، خاطرنشان کرد: در خیابان امام خمینی (میدان حسن آباد) نیز اکثر واحدهای صنفی فروش ابزار و یراق بسته هستند و صرفا دو مغازه باز بودند. همچنین در خیابان ولیعصر (حدفاصل جمهوری) اکثر واحدهای صنفی فروش تجهیزات پزشکی باز بودند.

سردار هداوند همچنین در خصوص فعالیت کمیته راهور در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز گفت: برابر مصوبات قرارگاه امام رضا( ع) آمار عملکرد ۲۴ ساعت گذشته این پلیس در خصوص"طرح فاصله گذاری اجتماعی" با ۹۹۷ خودرو که در حاشیه بوستان‌ها توقف کرده بودند همچنین ۱۵۸۵ خودرو پلاک شهرستان متخلف برخورد شد.

وی ادامه داد: براساس گزارش کمیته اصناف در خیابان انقلاب تمامی صنوف کتابفروشی بسته بودند و تنها برخی از شعب بانک‌ها در محدوده خیابان ولیعصر از چهارراه ولیعصر تا میدان ولیعصر در حال فعالیت بودند. در خیابان طالقانی نیز تمامی صنوف بجز داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها تعطیل هستند. همچنین در اکثر نقاط شهر تعدادی از اصناف متخلف در حال فعالیت بودند که با تذکر تعطیل شدند. 

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: براساس گزارش کمیته پلیس راه که در سه نقطه آزادراه تهران شمال، اتوبان قم_ تهران وجاده قدیم قم _تهران فعالیت می‌کنند تا ساعت ۱۸ روز گذشته در مجموع تعداد ۲۵۰۰ دستگاه خودروی برگشت داده شده و ۲۱۷۶ مورد اعمال قانون شده‌اند. 

سردار هداوند همچنین در خصوص فعالیت یگان‌های مختلف پلیس گفت: هیچکدام از نیروهای پلیس در یگا‌ن‌های مختلف دورکار نشده‌اند و امکانات ایمنی از قبیل ماسک در اختیار آنها قرار داده شده است و در سطح شهر و مبادی ورودی و خروجی شهر در حال فعالیت هستند. مردم در صورت باز بودن اصناف می‌توانند با ۱۱۰ تماس بگیرند و اطلاع دهند. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.