| کد خبر: 202515 |

سهمیه بنزین سفر نداریم / مراکز آموزش رانندگی سهمیه ویژه بنزین دریافت نمی‌کنند

مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هیچ بخشنامه و یا مصوبه ای مبنی بر سهمیه بنزین سفر نداشته ایم و اگر خبری مبنی بر این سمیه بنزین باشد کذب است.

تین نیوز

مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هیچ بخشنامه و یا مصوبه ای مبنی بر سهمیه بنزین سفر نداشته ایم و اگر خبری مبنی بر این سهمیه بنزین باشد کذب است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام رضایی، مدیر برنامه ریزی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص آخرین وضعیت اختصاص بنزین برای سفرهای نوروزی گفت: تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای در مورد مکانیزم اجرایی بنزین ویژه سفرهای نوروزی  به ما ارائه نشده است.

او ادامه داد: این موضوع باید در دولت بررسی و پس از نهایی شدن به ما ابلاغ شود ولی تا به امروز هیچ بخشنامه و یا مصوبه ای مبنی بر سهمیه بنزین سفر نداشته ایم و اگر خبری مبنی بر این سهمیه بنزین باشد کذب است.

رضایی با اشاره به تخصیص سهمیه ویژه بنزین موسسات آموزش رانندگی، گفت: فعلا برای آموزشگاه های رانندگی هیچ‌گونه سهمیه ای مصوب نشده است و سهمیه های آن ها همانند خودروهای شخصی محاسبه می شود. طرح پیمایشی فقط برای ناوگان آژانس تاکسی تلفنی، موتور سیکلت ها و وانت بارها در خدمت حمل و نقل شهری و همچنین سرویس های مدارس تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی/ دست شرکت‌ها در پرداخت اعتبار برداشت سوخت کوتاه است

او در پایان بیان کرد: موضوع تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان آموزش رانندگی باید در وزارت کشور بررسی و اجرایی شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، از ساعت صفر روز ۲۴  آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز اعلام کرد که بر این اساس خودرو‌های شخصی ۶۰، دوگانه سوز ۳۰ لیتر، تاکسی بنزینی ۴۰۰، دوگانه ۲۰۰ لیتر، وانت کم مصرف بنزینی ۲۰۰ دوگانه ۶۰ لیتر، وانت پرمصرف بنزین ۳۰۰، دوگانه ۱۲۰ لیتر، موتورسیکلت ۲۵ و آمبولانس ۵۰۰ لیتر تصویب شد.

در این میان شایعاتی مبنی بر اختصاص سهمیه بنزین سفر برای ایام نوروز و تابستان در فضای مجازی منتشر شد که باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر این موضوع شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.