| کد خبر: 182416 |

◄ تا نوروز 35هزار خودرو به مشتری‌ها تحویل می‌شود

تا پایان سال ۳۵ هزار خودرو به مشتریان تحویل می‌دهیم. اهورا گلیاری، مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران‌خودرو با اعلام این خبر گفت: با این کار بخشی از تعهدات معوقه این شرکت را انجام می‌دهیم.

تین نیوز

تا پایان سال ۳۵ هزار خودرو به مشتریان تحویل می‌دهیم. اهورا گلیاری، مدیر بازاریابی و شبکه فروش ایران‌خودرو با اعلام این خبر گفت: با این کار بخشی از تعهدات معوقه این شرکت را انجام می‌دهیم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، گلیاری افزود: با افزایش تولید و تحویل خودرو، تعهدات معوق ایران‌خودرو به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد یافت، ضمن این‌که این خودروها در همه گروه‌های محصولات ایران‌خودرو ازجمله پژو 2008، دنا، پژو پارس و 206 و 405 خواهد بود.

او با اشاره به این‌که وضع تأمین و تولید در خط تولید ایران‌خودرو روزبه‌روز رونق بیشتری می‌گیرد، گفت: با تأمین قطعات کسری، تعداد خودرو‌های ناقص نیز درحال تکمیل و تحویل به مشتریان است.

گلیاری افزود: انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودرو‌های معوق در اولویت ایران‌خودرو است و تعهدات در ماه‌های آینده به‌روز خواهد شد.

او هم‌چنین از مشتریان و خریداران محصولات این شرکت بابت تأخیرهای ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودرو‌ها عذرخواهی کرد و افزود: با پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق قرارداد به‌دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان هستیم.

باوجود انباشتگی خودروهای معوق، ایران‌خودرو روز گذشته به مناسبت دهه فجر اقدام به‌پیش‌فروش خودرو با موعد تحویل تابستان 99 کرد که موجب تعجب بسیاری از کارشناسان شد.

به‌نظر می‌رسد برعکس ادعای مسئولان وزارت صنعت، هیچ‌گونه نظارتی بر طرح‌های پیش‌فروش شرکت‌های خودروساز وجود ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.