| کد خبر: 182405 |

◄ حتی یک خودرو هم از گمرک ترخیص نشد

باگذشت 40روز از بخشنامه وزارت صنعت برای ترخیص خودروهای در گمرک مانده، هنوز حتی یک خودرو ترخیص نشده است. مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اعلام این مطلب گفت: چرا یک نفر نمی‌آید از دولت بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نشده؟ اگر قابل‌اجرا نیست علت آن چیست؟ این برخورد نشانگر بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به مشکلات ما است.

تین نیوز

باگذشت 40روز از بخشنامه وزارت صنعت برای ترخیص خودروهای در گمرک مانده، هنوز حتی یک خودرو ترخیص نشده است.

مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با اعلام این مطلب گفت: چرا یک نفر نمی‌آید از دولت بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نشده؟ اگر قابل‌اجرا نیست علت آن چیست؟ این برخورد نشانگر بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به مشکلات ما است.

دادفر بابیان این‌که هیچ‌گونه همتی برای تعیین تکلیف این خودروها وجود ندارد، گفت: درواقع همه را سرکار گذاشته‌اند.

او ادامه داد: بخش‌نامه‌ای که اعلام‌شده اصلاً اجرایی نیست. همه پول را نقد می‌خواهند، مابه‌التفاوت قیمت ارز را باید پرداخت کنند، هیچ‌گونه ضمانت‌نامه نیز قبول نمی‌شود. این‌ها همه نشان از آن دارد که نمی‌خواهند کار راه بیفتد و فقط موجب ایجاد نارضایتی می‌شوند.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: از طرف دیگر به ایام پایان سال نزدیک می‌شویم و عملاً از 15 اسفند تا 17 فروردین کشور تعطیل می‌شود. دوستان ما در انجمن دیگر خسته شده‌اند و تصمیم گرفتند که پول مردم را با سودش برگردانند زیرا برخلاف دولت ما به‌دنبال آسایش و آرامش مردم هستیم و خودمان هم بی‌خیال این خودروها می‌شویم زیرا اراده‌ای برای حل این معضل وجود ندارد.

مسئله ترخیص خودروهای در گمرک مانده با مصوبه دولت باید ترخیص می‌شدند؛ اما برخی مخالفت‌ها که در رأس آن بانک مرکزی قرار داشت باعث عدم اجرای این مصوبه شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.