| کد خبر: 181284 |

◄ نخستین اظهارنظر مدیرعامل جدید سایپا

دستکم چهارهزارمیلیاردتومان به خودروسازان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

تین نیوز

دستکم چهارهزارمیلیاردتومان به خودروسازان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر افزود: صنعت خودرو سهم 25 درصدی در اقتصاد صنعتی کشور دارد و بیش از 110هزار نفر در این صنعت و افزون بر 500 هزار نفر در صنوف مرتبط با آن مشغول به کارند که نشان از مسئولیت سنگین مسئولان در قبال این صنعت دارد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقیمی یکشنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بابیان این‌که همه باید کمک کنیم این صنعت بتواند بار دیگر به شرایط گذشته بازگردد، افزود: مدیریت جدید شرکت سایپا باید تلاش کندد سریع‌تر تعهد 132هزار دستگاهی این شرکت را به مشتریان تحویل دهد.

استفاده از ظرفیت‌های مشترک خودروسازان

در این مراسم شهریار طاهر پور، سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نیز یادآور شد: ساماندهی و منطقی سازی فضای بازار خودرو با درنظر گرفتن الزام‌های بنگاه‌داری، رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و شرایط خاص اقتصادی کشور از موضوع‌های جدی در این بخش است.

او نقش خودروسازان به‌عنوان هسته‌های اصلی تولید و عرضه کالا در تنظیم بازار را جدی توصیف و تأکید کرد: کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره‌وری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای بهینه کردن داخلی‌سازی با روش‌های بازمهندسی و نیز اشتراک آفرینی بین خودروسازان در بخش‌هایی مانند تحقیق و توسعه می‌تواند مدلی مؤثر برای توسعه این صنعت باشد.

میرجواد سلیمانی، مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم، بر لزوم توجه بیشتر به تولید محصولات جدید و افزایش رضایت مشتریان تأکید کرد و افزود: یکی از مشکلات سایپا محصولات آن است که باید با کمک دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تولیدهای جدید داشته باشیم.

سلیمانی دانش‌آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع کارشناسی و مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد است.

قائم‌مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ریاست هیأت‌مدیره شرکت ایران‌خودرو در بلاروس و سنگال، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت مگاموتور و ریاست هیأت‌مدیره سایپا یدک ازجمله سوابق سلیمانی در صنعت خودروسازی است.

مدیرعاملی پتروشیمی تبریز و امیرکبیر، از دیگر سوابق مدیریتی سلیمانی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.