| کد خبر: 179574 |

◄ توزیع کارت سوخت‌ برگشتی تا هفته آینده

معاون شرکت ملی پست از ارسال مجدد حدود ۹۴۰ هزار کارت سوخت برگشت خورده طی چهارسال گذشته خبر داد.

تین نیوز

معاون شرکت ملی پست از ارسال مجدد حدود ۹۴۰ هزار کارت سوخت برگشت خورده طی چهارسال گذشته خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمد احمدی درباره آخرین وضعیت توزیع مجدد کارت‌های سوخت معطل مانده در پست که با دستور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام شده، اظهار داشت: هم اکنون مالکان خودرو با مراجعه به سایت شرکت پست به نشانی و درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه پیگیری مرسولات سازمانی می‌توانند از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

او ادامه داد: پس از مشاهده وضعیت کارت سوخت ۳ حالت ممکن است ایجاد شود؛ نخست اینکه مشتری از وجود کارت مطلع شود، شماره مرسوله پستی را ببینند و قادر به پیگیری باشد؛ دوم؛ اینکه کارت وجود داشته باشد اما کد مرسوله پستی هنوز ایجاد نشده و مالک خودرو باید منتظر باشد تا کد پیگیری تولید شود و در روزهای آینده با مراجعه دوباره از کد پیگیری مطلع شود؛ در سومین حالت نیز ممکن است متقاضی پیغامی مشاهده کند مبنی بر اینکه کارت سوخت در بانک اطلاعات پست وجود ندارد که به معنا این است که ناجا دیتا را نداشته است که البته احتمال این پیش آمد زیر یک درصد است.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست تصریح کرد: در نهایت تا آخر امروز شنبه وضعیت تمامی کارت‌ها مشخص خواهد شد که اگر کارت وجود دارد در چه وضعیتی است و چه کدی برای پیگیری‌ مرسوله در شبکه پستی دارد.

احمدی دباره مالکانی که هم درخواست کارت المثنی داده‌اند و هم  کارت سوخت آن‌ها در پست موجود است گفت: طبق اطلاعی که از شرکت ملی پخش داریم ابتدا کارت سوخت‌های برگشت خورده توزیع می‌شوند و سپس درخواست‌های صدور کارت المثنی در دستور کار قرار می‌گیرد.

او گفت: درباره توزیع دوباره کارت سوخت‌های برگشت خورده، مسائلی از جمله تغییر مالکیت خودرو و حتی اسقاط خودرو وجود داشت که البته مسئله بیشتر تغییر مالکیت خودرو بود. علاوه بر این روی هر پاکت یک بارکد پستی وجود دارد که اعتبار آن شش ماه است.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست اضافه کرد: ازاین‌رو از شرکت ملی پخش خواستیم که آخرین اطلاعات بانک VIN خودروها را بدهند تا تغییرات را در تولید دوباره بارکد پستی لحاظ کنیم؛ علاوه بر این نیاز به مشخص شدن کارت‌های فعال از کارت‌های سوزانده شده بود تا کارت‌های فعال به چرخه توزیع بازگردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.