| کد خبر: 175462 |

◄ مدیرعامل «سایپا» تغییر کرد

محمدرضا سروش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد.

تین نیوز

با انتخاب هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا، محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل این گروه خودروسازی انتخاب و جایگزین محسن قاسم جهرودی شد. جهرودی حدود یک سال پیش به این سمت منصوب شده بود؛ اما بالا گرفتن انتقادها از عملکرد وزارت صنعت در حوزه خودروسازی، منجر به تغییر جایگاه وی شد.

به گزارش تین‌نیوز، سروش دانش‌آموخته مهندسی مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران در مقطع لیسانس، مهندسی صنایع (مدیریت سیستم ها و بهره وری) از دانشگاه صنعتی شریف در مقطع فوق لیسانس و مدیریت مالی و استراتژیک (DBA) در مقطع دکترا است.

وی از سال 90 تا 94، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره گروه بهمن، 76 تا 86 مدیرعامل گروه بهمن و 74 تا 76 معاون توسعه ساخت داخل گروه بهمن بوده است.

سروش همچنین عضو هیات‌مدیره انجمن خودروسازان ایران، عضو انتخابی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و تهران، نائب رئیس کانون کارفرمایان ایران و عضو هیات مدیره شرکت های متعدد بورسی بوده است.

مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در سال 94 به عنوان مدیر برتر جهادی انتخاب شد و در پرونده کاری خود دو دوره مدیرعاملی هلدینگ بهمن، نائب رییس بورس کالا و عضویت در هیات‌مدیره شرکت های بزرگی در سطح ملی را نیز داشته است.

محمدرضا سروش پیش از این رییس هیات‌مدیره شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران بوده است.

مراسم معارفه محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا با حضور معظمی معاون وزیر و رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صمت ، جمعی از مدیران صنایع کشور ، مدیران عامل شرکت های گروه خودروسازی سایپا  در سکوت خبری برگزار شده است.

ImageHandler.ashx

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.