| کد خبر: 173230 |

◄ شمخانی: خودروسازها رضایت مردم را جلب کنند

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خودروسازها موظف هستند در مسیر کسب رضایت خریداران تلاش بیشتری انجام دهند .

تین نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خودروسازها موظف هستند در مسیر کسب رضایت خریداران تلاش بیش‌تری انجام دهند .

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، علی شمخانی در نشست مشترک با فعالان صنعت خودرو گفت: بهره‌وری در اقتصاد با تقویت عوامل تولید، توانمندسازی نیروی کار و تقویتِ رقابت‌پذیری اقتصاد مورد توجه قرار گیرد و پیاده‌سازی این موارد در صنعت مهم خودروسازی یک اولویت است.

او افزود: خودروسازی در حلقه اول تحریم‌های ظالمانه آمریکا به دلیل اهمیت قابل‌توجه این صنعت و تأثیرگذاری آن بر اشتغال و کاهش درآمد صادراتی کشور  قرار گرفته است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:افزایش کیفیت، بومی‌سازی و ایجاد تنوع در خودروسازی کشور در طی سالهای پس از جنگ تحمیلی و تبدیل‌شدن به سیزدهمین کشور در توان خودروسازی  نتیجه تلاش صنعتگران متعهد و مدیران و متخصصان است.

شمخانی افزود: با توجه به دانش روز و پیشرفت خودروسازی در جهان بایستی با کار جهادی و پرشتاب خلأها و عقب‌ماندگی‌های موجود را نیز مرتفع نمود.

او گفت: خودروسازها موظف هستند در مسیر کسب رضایت خریداران تلاش بیشتری انجام دهند.

در نشست نمایندگان و مدیران خودروسازی و قطعه‌سازی کشور با دبیر شورای عالی امنیت ملی شرکت‌کنندگان،ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تامین مواد اولیه، تولید قطعه و خودرو و برنامه‌های تدوین شده برای عبور از بحران ناشی از تحریم‌ها، راهکارهایی را برای تامین مالی از بازار سرمایه و توسعه روند تولید قطعه عنوان کردند.

در این نشست مدیران ارشد خودروسازی و شرکت‌های اصلی قطعه‌سازی و انجمن‌های صنفی این صنعت حضور داشتند و فرصت‌های پیش رو و راهکارهای مقابله با چالش‌های فعلی و آتی صنعت خودروسازی را موردبررسی قرار دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.