| کد خبر: 170009 |

◄ معرفی محصول جدید سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز

جدیدترین محصول سایپا مبتنی بر مگاپلتفرم SP100 در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز معرفی می‌شود.

تین نیوز

گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست‌های توسعه محصول و تنوع‌بخشی به محصولات خود و به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان، اولین محصول از مگاپلتفرم SP100 را در نمایشگاه شیراز معرفی خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سایپا، مدل سواری (سدان) این مگاپلتفرم، هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مسئولان کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شیراز معرفی می‌شود.

محصول جدید سایپا با ظاهری کاملا  به‌روز و امکانات بسیار مناسب، قابل‌رقابت با خودروهای روز دنیا است و در ابتدا توانایی کسب سه ستاره از استانداردهای یورو NCAP و گذراندن بالاترین استانداردهای ملی را دارد.

در محصول جدید سایپا، امکانات و ویژگی‌هایی شامل: فرمان‌برقی، ترمز اضطراری و ای‌بی‌اس، سیستم کنترل پایداری، سانروف، شش کیسه‌هوا، ایمنی عابر پیاده، مانیتور نمایش اطلاعات خودرو، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک و... پیش‌بینی‌شده است.

این خودروی جدید سایپا برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلاس C طراحی‌شده و امکاناتی که برای این محصول در نظر گرفته‌شده به نحوی است که نیازمندی‌های این کلاس را پوشش می‌دهد و گوی رقابت را از تولیدات داخلی و خودروهای وارداتی هم‌رده خواهد ربود و محصولی رقابت‌پذیر و مشتری‌پسند در بازار خودرو خواهد بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.