| کد خبر: 169787 |

◄ آقای «خ» متهم اصلی پرونده واردات خودرو متواری شد

تاکنون سه نفر از متهمان پرونده واردات خودرو دستگیرشده‌اند اما یکی از آنها همچنان متواری است. نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس دهم با اعلام این خبر گفت: فردی به نام «خ» یکی از متهمان اصلی ثبت‌سفارش غیرقانونی 6481 خودروی لوکس است که در دوره نعمت‌زاده منصوب‌شده بود.

تین نیوز

تاکنون سه نفر از متهمان پرونده واردات خودرو دستگیرشده‌اند اما یکی از آنها همچنان متواری است.

نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس دهم با اعلام این خبر مدعی شده که: فردی به نام «خ» یکی از متهمان اصلی ثبت‌سفارش غیرقانونی 6481 خودروی لوکس است که در دوره وزارت نعمت‌زاده منصوب‌شده بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از انتخاب، قاضی‌پور افزود: در مصاحبه‌ای گفتم که یکی از معاونان وزیر صنعت آقای «خ» را ادمین سایت قرار داده بود و او در قبال گرفتن مبالغی، قسمت ثبت‌سفارش‌ها را باز کرده بود. البته معاون وزیر در این رابطه بی‌تقصیر است و از نیت آقای «خ» خبر نداشته است.

او در توضیح اینکه یکی از رسانه‌ها اعلام کرده آقای «خ» در این پرونده حضور ندارد، تأکید کرد: این اخبار به این خاطر است که این فرد اکنون متواری است و دستگیر نشده است.

قاضی‌پور افزود: زمانی من گفتم در این کشور، دکل گم‌شده و می‌گفتند مگر می‌شود دکل گم شود؟ در برهه‌ای گفتم باید در تنگه هرمز از کشتی‌هایی که عبور و مرور می‌کنند عوارض و گمرک بگیریم که در رسانه‌شان اعلام کرد نادر قاضی‌پور فرمانده کل قوا شده و حکم می‌دهد ولی اکنون 18 کشور خارجی اعلام کردند که ایران می‌تواند از این کشتی‌ها گمرک و عوارض بگیرد.

اظهارات جنجالی آقای قاضی‌پور بارها در رسانه‌ها منعکس‌شده است. پیش‌ازاین هم او از احتکار 90 هزار خودرو توسط دو خودروساز بزرگ ایران خبر داده بود که تابه‌حال اثبات نشده و وزارت صنعت هم این مسئله را رد کرده است.

اما پرونده تخلف در سایت ثبت‌سفارش خودرو که منجر به ورود 6481 دستگاه خودرو به ایران در زمان بسته بودن این سایت شد، این روزها به خبر اول همه رسانه‌ها تبدیل‌شده و رئیس‌جمهور روز گذشته در نامه‌ای از وزارتخانه‌های مختلف، معاون اول رئیس‌جمهور و قوه قضاییه خواستار برخورد با متخلفان این پرونده شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.