| کد خبر: 162555 |

◄ سایپادیزل نماینده ولووتراکس در منطقه «منا» شد

شرکت خودروسازی سایپادیزل در قراردادی با شرکت ولوو تراکس توانست نمایندگی این شرکت را در غرب آسیا، شمال و شرق آفریقا به‌دست بیاورد.

تین نیوز

شرکت خودروسازی سایپادیزل در قراردادی با شرکت ولوو تراکس توانست نمایندگی این شرکت را در غرب آسیا، شمال و شرق آفریقا به‌دست بیاورد.

پیش‌از شدت گرفتن تحریم‌ها هم سایپادیزل (ایران کاوه) باهمکاری نزدیک با ولوو تراکس توانسته بود محصولات این شرکت را که در ایران تولید می‌کند به کشورهای منطقه و آفریقا (منطقه منا) صادر کند؛ اما یا شدت گرفتن تحریم‌ها همکاری این دو شرکت باهم رو به کاهش گذاشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سایپادیزل، مدیرعامل این شرکت به دعوت شرکت ولوو برای دریافت جایزه کنفرانس تجاری سالیانه به سوئد رفت و با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ولوو تراکس دیدار و گفت‌وگو کرد.

2 شرکت همکاری خود را از سال 1984 میلادی آغاز کردند و تاکنون مدل‌های FM، FH، F12 و مدل MH را در ایران تولید کرده‌اند.

در مذاکرات مدیران ارشد 2 شرکت، تأمین قطعات منفصل (CKD) برای تولید بیش از 30 هزار دستگاه در سه سال آینده همسو با طرح نوسازی کلید به کلید بررسی شد.

همچنین پیش‌نیازهای طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور شامل تأمین مالی در قالب فاینانس پنج‌ساله از طریق بانک‌های سوئدی، افزایش خودکفایی و عمق ساخت داخل محصولات به میزان 50 درصد، توسعه و تقویت شبکه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی اصلی به‌صورت انحصاری توسط شرکت خدمات فنی رنا به‌طرف سوئدی اعلام شد.

پس از توافق‌های اولیه و اصولی مقرر شد 2 طرف بررسی‌های لازم را در مدت کوتاهی انجام دهند و نسبت به امضای تفاهم‌نامه همکاری نهایی اقدام کنند.

عملکرد سال 2017 و سفارش گذاری و خرید قطعات منفصل برای تولید سه هزار و 200 دستگاه از انواع کامیون‌های ولوو، دلیل انتخاب سایپادیزل به‌عنوان برترین شریک تجاری شرکت ولوو تراکس در منطقه بود.

شرکت ولوو تراکس برترین شرکت سازنده خودروهای باری در جهان است و در بخش‌های مختلف حمل‌ونقل رکوردهای زیادی را به نام محصولات خود ثبت کرده است. این شرکت از سال 1987 با شرکت ایران کاوه در ایران برای ساخت کامیون و تریلی‌های F12 همکاری خود را آغاز کرد و دو شرکت سال‌ها شریک تجاری هم بودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.