| کد خبر: 159228 |

◄ نصب مسیریاب Waze در خودروهای فورد

این هفته و در نمایشگاه 2018 CES شرکت فورد، جزئیات جدیدی در مورد مشارکت برنامه Waze در خودروهای خود ارائه کرده و طبق برنامه اعلام‌شده این شرکت قصد دارد اپلیکیشن جهت‌یاب Waze را بر روی صفحه‌نمایش لمسی بدین شکل مورداستفاده قرار دهد که وقتی کاربر گوشی هوشمند مجهز به برنامه Waze را از طریق یواس‌بی به سیستم سرگرمی SYNC 3 فورد متصل می‌کند، قادر به استفاده از این اپلیکیشن باشد.

تین نیوز

اواسط سال 2017 اپلیکیشن جهت‌یاب Waze در اندروید مورداستفاده قرار گرفت و گوگل برای بهبود پلت‌فرم خودرویی خود این برنامه را به مجموعه برنامه‌های خود افزود.

از طرف دیگر شرکت‌های بی‌ام‌و، آئودی، دایملر با قراردادی چند میلیاردی برنامه HERE Maps را برای اتومبیل‌های خود مورداستفاده قرار می‌دهند.

این هفته و در نمایشگاه 2018  CES شرکت فورد، جزئیات جدیدی در مورد مشارکت برنامه Waze در خودروهای خود ارائه کرده  و طبق برنامه اعلام‌شده این شرکت قصد دارد اپلیکیشن جهت‌یاب Waze را بر روی صفحه‌نمایش لمسی بدین شکل مورداستفاده قرار دهد که وقتی کاربر  گوشی هوشمند مجهز به برنامه Waze را از طریق یواس‌بی به سیستم سرگرمی SYNC 3 فورد متصل می‌کند، قادر به استفاده از این اپلیکیشن باشد.

آقای جنز بارون ، یکی از مدیران بخش اپلیکیشن در خودرو شرکت Waze ، در کنگره Mobile World سال پیش در مورد  همکاری اشاره کرد که این شرکت از آن زمان به‌منظور بهینه‌سازی برنامه Waze در سیستم سرگرمی SYNC 3 اقداماتی را انجام داده و افزود که با استفاده از AppLink SDL در iOS   تجربه جهت‌یاب جدیدی را برای این کمپانی رقم‌زده‌ایم. این برنامه با تمام خصوصیات خود به سیستم سرگرمی SYNC انتقال‌یافته تا کاربری کاملی را ایجاد کند.

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن با استفاده از SYNC 3   می‌توان به قابلیت مسیریابی یکپارچه و امکان Talk to Waze اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.