نقص فنی، صدرنشین شکایت از خودروسازان
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مهمترین گلایه مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است؛ بهطوری که در چهار ماه نخست امسال 270 فقره شکایت خودرویی به این اداره کل رسید که 52/ 6 درصد آنها به نقص فنی مربوط میشد.
ابوالفضل تذروی در چهارمین نشست تخصصی هماندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت با مدیران امور مشتریان شرکتهای عرضهکننده خودرو افزود: همچنین 4/ 10 درصد شکایتها به تاخیر در تحویل خودرو، 9/ 8 درصد به عملکرد ضعیف نمایندگیها، 8/ 7 درصد به خدمات پس از فروش و 4/ 0درصد نیز به افزایش قیمت ارتباط داشت.
به گزارش شاتا، وی بیان داشت: باید با رعایت آییننامههای وضع شده موجود، همچنین رعایت حقوق شهروندی و تشریک مساعی در این زمینه راههای عملی موثرتری برای حل مشکلات دارندگان خودرو تدوین شود.
تذروی در ادامه به بیان عملکرد سه ماهه سازمان صنعت، معدن وتجارت استانها پرداخت و ادامه داد: در این مدت یک هزار و 665 فقره شکایت خودرویی به این سازمانها رسید که بیشترین آنها ضعف خدمات پس از فروش و تاخیر در تحویل بهموقع خودرو ثبت نام شده گزارش شده است.
پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: 162هزار و 516 دستگاه انواع خودرو سواری در فروردین و اردیبهشت امسال تولید شد که در مقایسه با پارسال 5/ 11 درصد افزایش یافته است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.