| کد خبر: 143981 |

نقص فنی، صدرنشین شکایت از خودروسازان

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مهم‌ترین گلایه مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است؛ به‌طوری که در چهار ماه نخست امسال 270 فقره شکایت خودرویی به این اداره کل رسید که 52/ 6 درصد آنها به نقص فنی مربوط می‌شد.

تین نیوز

ابوالفضل تذروی در چهارمین نشست تخصصی هم‌اندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت با مدیران امور مشتریان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو افزود: همچنین 4/ 10 درصد شکایت‌ها به تاخیر در تحویل خودرو، 9/ 8 درصد به عملکرد ضعیف نمایندگی‌ها، 8/ 7 درصد به خدمات پس از فروش و 4/ 0‌درصد نیز به افزایش قیمت ارتباط داشت.

به گزارش شاتا، وی بیان داشت: باید با رعایت آیین‌نامه‌های وضع شده موجود، همچنین رعایت حقوق شهروندی و تشریک مساعی در این زمینه راه‌های عملی موثرتری برای حل مشکلات دارندگان خودرو تدوین شود.

تذروی در ادامه به بیان عملکرد سه ماهه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان‌ها پرداخت و ادامه داد:‌ در این مدت یک هزار و 665 فقره شکایت خودرویی به این سازمان‌ها رسید که بیشترین آنها ضعف خدمات پس از فروش و تاخیر در تحویل به‌موقع خودرو ثبت نام شده گزارش شده است.

پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: 162‌هزار و 516 دستگاه انواع خودرو سواری در فروردین و اردیبهشت‌ امسال تولید شد که در مقایسه با پارسال 5/ 11 درصد افزایش یافته است.

 

منبع: شاتا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.