| کد خبر: 136065 |

◄ همه چیز درباره سوپر سدان جدید بنز

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که خودروهای سریع دارای دو درب، ارتفاع کم و ظرفیت دو سرنشین هستند. این افراد احتمالاً تا به حال سوپر سدان‌های جهان که معمولاً آلمانی هستند را ندیده‌اند.

تین نیوز

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که خودروهای سریع دارای دو درب، ارتفاع کم و ظرفیت دو سرنشین هستند. این افراد احتمالاً تا به حال سوپر سدان‌های جهان که معمولاً آلمانی هستند را ندیده‌اند. خودروهایی مانند آئودی RS7، BMW M5 و Mercedes benz E63 AMG قادرند بسیاری از بزرگان دنیای سوپراسپورت‌ها را به چالش بکشند.

حالا AMG برای سال 2018 نقشه‌هایی برای کلاس E بنز کشیده است. کلاسی که در بین خریداران بنز محبوب‌ترین است.

 

 

AMG اینبار از یک موتور 4 لیتری V8 تویین‌توربو بر روی E63 استفاده کرده است. این موتور با قدرت و گشتاور بالایی که تولید می‌کند قادر است به رقابت با موتورهای به مراتب بزرگتر از خودش بپردازد.

 

 

AMG اینبار دوگونه E63 و E63S را به طرفداران خود معرفی کرده است. در مدل E63، موتور 4 لیتری تویین توربو با قدرت 563 اسب‌بخار و گشتاور 553 پاوندفوت نیروی خود را از طریق یک جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک هوشمند به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. به این ترتیب شتاب 0 تا 100 در این خودرو 3.4 ثانیه است و سرعتش به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. اما همان موتور در مدل S قادر است 603 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاورش در بالاترین حد به 627 پاوند فوت می‌رسد. شتاب 0 تا 100 در گونه S به 3.3 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن به 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

 

 

این موتور قادر است در شرایط کارکرد سبک و در دورموتور 1000 تا 3250، سیلندر‌های 2، 3، 5 و 8 را از مدار خارج کرده و مصرف سوخت را به طور محصوصی کاهش دهد. این ترتیب خاموش کردن سیلندرها باعث کاهش لرزش موتور می‌شود.

 

 

ترکیب جعبه‌دنده و دیفرانسیل هوشمند مرسدس بنز به همراه سیستم 4 Matic، قادر است قدرت را به صورت مطلوب بین چرخ‌های جلو و عقب تقسیم کند و حتی تا 100 درصد نیرو را به چرخ‌های عقب انتقال دهد. سیستم 4Matic شرکت بنز برای این خودرو بهینه‌سازی شده است.

 

 

E63S از لاستیک‌های 265/35ZR20 در جلو و 295/30ZR20 در عقب استفاده می‌کند. تنها نکته عجیب در طراحی E63 اسپویلر عقب آن است که به نظر بیننده یک شیء اضافه دیده می‌شود.

 

 

این سوپر سدان در تابستان 2017 در ایالات متحده به بازار خواهد آمد. تا آن زمان باید منتظر ماند تا دید که آیا این اعجوبه AMG از پس رقبای سرسختی مانند BMW M5، آئودی RS7 و کادیلاک CTS-V بر خواهد آمد یا نه.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.