| کد خبر: 172020 |

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مقامات؛

◄ بهره‌برداری باند دوم محور توره – بروجرد

باند دوم محور توره – بروجرد به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

کامیون باند دوم محورتوره – بروجرد با حضور مدیر حوزه طرح و راه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مرکزی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: محورتوره به بروجرد از نقاط پرحادثه و برف‌گیر کشور محسوب می‌شد که با افتتاح باند دوم تصادفات جاده‌ای در آن کاهش می‌یابد.

علی زندی‌فر با تاکید بر اینکه شاهد تصادفات متعدد در این مسیر به دلیل کم‌عرض بودن جاده بودیم اظهار کرد: این محور بااعتباری بالغ‌بر ۲۴‌میلیارد تومان احداث شد.

وی با اشاره به ساخت مسیر شامل روسازی، آسفالت و نصب علایم ایمنی و ابنیه فنی تصریح کرد: تابلوهای انحراف مسیر، تابلوی اطلاعاتی و تابلوهای راهنما در باند دوم نصب‌شده است.

زندی‌فر با اشاره به نصب گاردیل، نیوجرسی، چراغ چشمک‌زن و خط‌کشی به میزان ۲۴‌هزار متر طول گفت: به علت حساسیت این محور و ایمنی بیش‌تر رانندگان؛ گاردیل سه موج برای نقاط پرحادثه و گاردیل دو موج برای نقاط کمتر حادثه‌خیز نصب‌شده است.

این مقام مسئول بابیان این‌که در محور توره به سمت روستای زالیان روزانه ۱۲‌هزار تردد رفت‌وبرگشت صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: امید است با احداث و بازگشایی این مسیر شاهد ایمنی بیش‌تر و تصادفات کم‌تر باشیم.

وی اضافه کرد: سازمان راهداری تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات انجام می‌دهد اما دراین‌بین نیز رانندگان و کاربران جاده‌ای نیز باید با رعایت اصول رانندگی از بروز تصادف جلوگیری کنند تا شاهد داغدار شدن خانواده‌ای نباشیم.

سه کیلومتر جنب روستای گل‌زرد تا قلعه‌چی و چهار کیلومتر ابتدای گردنه تا روستای زالیان در محور توره-بروجرد بازگشایی شد؛ و هم‌زمان عملیات اجرای زیرگذر روستای قلعه‌چی آغاز شد که این پروژه قرار است ظرف مدت دوماه به اتمام برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.