| کد خبر: 207457 |

درخواست عضو شورای شهر مشهد برای ممانعت از ورود مسافر به این شهر

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باید تدابیری اندیشیده شود تا از ورود مسافران نوروزی به مشهد جلوگیری شود.

تین نیوز

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باید تدابیری اندیشیده شود تا از ورود مسافران نوروزی به مشهد جلوگیری شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا شهریاری افزود: با توجه به اینکه در زمان اوج  شیوع بیماری کرونا قرار داریم باید ضوابط و تدابیر ویژه اندیشیده و اجرا شود.
وی اضافه کرد: به شدت باید از تجمعات جلوگیری شود و سفرهای درون‌شهری کاهش یابد.
مسوول کارگروه بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیشنهادهای شورا و شهرداری را در این خصوص به استاندار ارائه کرده‌ایم تا هر چه سریعتر این موضوع کنترل شود.
شهریاری افزود: آمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا بالا نیست و نباید شهروندان را ترساند اما مردم باید بدانند میزان شیوع این بیماری زیاد است پس باید به مردم آرامش داد و راهکارهای پیشگیری از شیوع این بیماری را برای مردم اطلاع‌رسانی کرد.
بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی با اضافه شدن ۱۱۰ مبتلای جدید به ۳۹۵ نفر افزایش یافت.
۲۷۰ نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان هستند.
تعداد جانباختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا که آزمایش آنها به طور قطعی مثبت شده است  ۲۸ تن است که ۲۰ تن از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۶ تن مربوط به دانشکده علوم پزشکی نیشابور هستند و دانشگاههای علوم پزشکی تربت‌جام و گناباد هم هر کدام یک فوتی داشته‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.