| کد خبر: 166719 |

◄ دلیل ازدحام کامیون‌ها در مرز دوغارون مشخص شد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از سرگردانی کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی در مرز دوغارون خبر داد و دلایل آن را تشریح کرد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از سرگردانی کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی  در مرز دوغارون خبر داد و دلایل آن را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز، جواد وحدتی فرد گفت: ظرفیت و زمان پذیرش کامیون‌های ترانزیتی در مرز دوغارون  از طرف افغانستان باعث ایجاد صف‌های طولانی در این مرز شده است.

او گفت: ازدحام کامیون‌ها در مرز دوغارون پیش‌ازاین نیز وجود داشته است و  بارها به‌طرف افغانستانی اعلام‌شده تا ظرفیت و زمان پذیرش کامیون‌های ترانزیتی را افزایش دهند اما متأسفانه این امر تاکنون محقق نشده است.

وحدتی فرد درباره میزان تردد  کامیون ها در مرز ایران و افغانستان گفت: روزانه 220 دستگاه کامیون از پایانه مرزی و 180 دستگاه نیز از بازارچه مرزی و منطقه ویژه وارد افغانستان می‌شود .

به گزارش ایرنا، او در ادامه گفت: حال‌آنکه تقاضا برای ورود به این کشور بیش از این است و اکنون حدود 600 کامیون با بار ترانزیتی و صادراتی در انتظار ورود به خاک افغانستان هستند. 

این در حالی است که از یک ماه قبل به دلیل ناامنی در استان فراه افغانستان، تردد از مرز میلک کاهش‌یافته و بیشتر ترددها به مرز دوغارون منتقل‌شده است.

تردد بیشتر به مرز دوغارون بدون افزایش ظرفیت‌های آن صورت گرفته است و بنابراین باعث ایجاد مشکلات تردد در این مرز و ایجاد صف‌های طولانی کامیون‌ها شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.