| کد خبر: 256409 |

افزایش تصادفات بخاطر سرعت بالا در خراسان جنوبی

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: سرعت متوسط در جاده های استان نسبت به میانگین کشوری بسیار بالاست که در بروز و افزایش شدت تصادفات و خسارات وارده نقش بسزایی دارد.

تین نیوز

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: سرعت متوسط در جاده های استان نسبت به میانگین کشوری بسیار بالاست که در بروز و افزایش شدت تصادفات و خسارات وارده نقش بسزایی دارد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا رضایی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: بیش از ۲۰ درصد ترددها در جاده های خراسان جنوبی دارای تخلف سرعت غیرمجاز است.

وی از توقیف سیستمی خودروی رانندگان متخلف و پرخطر در این استان خبر داد و افزود: با برگزاری جلسه ستاد راهبری تصادفات و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با رانندگان دارای سرعت بحرانی برخورد و خودرو این افراد به صورت سیستمی توقیف می شود.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به جهت پیشگیری از بروز تصادفات و برخورد بازدارنده با متخلفان از مقررات راهنمایی و رانندگی، توقیف سیستمی رانندگان متخلف در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بر این اساس وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت سه روز توقیف، وسایل نقلیه سبک با سرعت بیش از ۱۳۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت سه روز توقیف و وسایل نقلیه سبک با سرعت بیش از ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز یک هفته توقیف می شوند.

سرهنگ رضایی ضمن قدردانی از رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات به حقوق شهروندان احترام می گذارند افزود: برابر دستور مقام قضایی، ترخیص وسایل نقلیه متخلف فقط از طریق پلیس راه استان خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.