| کد خبر: 245549 |

در چهار ماه نخست امسال محقق شد؛

◄ بهسازی و آسفالت 8.5 کیلومتر راه روستایی در بخش دیهوک

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک از بهسازی و آسفالت 8.5 کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش طی چهار ماهه اول امسال خبر داد.

تین نیوز

بیرجند- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: 8.5 کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش طی چهار ماهه اول امسال بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش تین‌نیوز، احمد آخوندی اسهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه، با تلاش همکاران اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای دیهوک 8.5 کیلومتر از راه‌های این بخش در محور روستایی "اسماعیل آباد" ، "اسفندیار" و " مرغوب"اجرایی شده است.

وی انجام عملیات تسطیح راه‌های روستایی خاکی را به طول 300 کیلومتر را از اقدامات شاخص در چهار ماهه نخست امسال عنوان کرد.

آخوندی اجرای روکش آسفالت به طول ۲۶,۵ کیلومتر در سطح حوزه راهداری  دیهوک، اصلاح شیب شیروانی به طول 3 کیلومتر، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول 7 کیلومتر را از اقدامات شاخص در حوزه راهداری عنوان کرد.

وی گفت: چاله گیری با آسفالت به میزان 590 تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد 3000 عدد، شست و شوی 10000 عدد علائم ایمنی، شناسایی 5 مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و در نهایت قلع و قمع 2 مورد در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک ادامه داد: پاکسازی قنو به طول 5 کیلومتر و تسطیح و رفع موانع حاشیه راه در طول 10 کیلومتر بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری این اداره بوده است.

آخوندی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل، طی 4 مرحله از شرکت‌های حمل و نقل کالا بازدید به عمل آمده است، تصریح کرد: در بحث کنترل دروازه‌ای از 495 دستگاه ناوگان کالا، 25 مورد تخلف کشف شده وهمچنین کنترل حمل مواد خطرناک در تعداد 97 دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه‌ای محموله‌های ترافیکی به تعداد 30 مورد صورت گرفته است.

وی از پیگیری و برگزاری جلسات با موضوع جلوگیری از فرار بار احتمالی و حمل فرآورده های معدنی در طول حوزه استحفاظی به عنوان عملکردهای شاخص در این مدت یاد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک یادآور شد: طبق ‌قانون «الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از صورت وضعیت مسافری و بارنامه»، شرکت‌ها و مؤسساتی که در امر حمل و نقل جاده‌ای بین شهری مسافر یا کالا اعم از داخلی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند، موظفند بر حسب‌نوع فعالیت برای هر جابه‌جایی از صورت وضعیت مسافری و بارنامه‌های داخلی و بین‌المللی موضوع این قانون استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.