| کد خبر: 86725 |

کاهش تصادفات فوتی در اصفهان، بیشتر از میانگین کشوری

تین نیوز | فرمانده انتظامی استان گفت: به لطف الهی، تلاش ماموران پلیس راه و راهور و مسئولان میزان تصادفات فوتی استان طی فروردین ماه امسال از میانگین کاهش تصادفات کشور نیز فراتر رفته است. سردار آقاخانی درمراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدر دانی از نیروهای شرکت کننده در طرح نوروزی اظهار داشت: برای ایام نوروز برنامه‌های گسترده‌ای در امور انتظامی، ترافیکی، راه و پیشگیری از جرایم تدوین شده بود که نیروهای این پلیس عملکرد موفقی را از خود ارائه دادند و نمره خوبی از مردم گرفتند. وی در ادامه به عملکرد پلیس‌های تخصصی راهور و راه استان اشاره کرد و اظهار داشت: به لطف خدا، تلاش ماموران پلیس راه و راهور و مسئولان میزان تصادفات فوتی استان طی فروردین ماه امسال 34 درصد کاهش داشت که این رقم از میانگین کاهش تصادفات کشور نیز فراتر رفته است.

سردار اقاخانی شروع سال 95 را برای فرماندهی انتظامی استان، شروعی خوب و موفق عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه از آمارها و یافته‌ها به دست می‌آید نشان می‌دهد در کشف مواد مخدر، جرایم، سرقت، کاهش تصادفات و کشف جرایم سایبری نسبت به سال گذشته از وضعیت صعودی برخوردار هستیم که امیدواریم با همت بالای ماموران جان برکف نیروی انتظامی این روند تا پایان سال ادامه یابد. فرمانده انتظامی موضوع انضباط ظاهری ماموران پلیس و آموزش آنان به دانش روز در حوزه نظم و امنیت را از موضوعات مورد تاکید در سال جدید عنوان کرد و بیان داشت: پلیسی که می‌خواهد در جامعه نظم و امنیت را برقرار کند ابتدا باید خود از نظم و انضباط و آموزش و توانایی بالای علمی و آمادگی جسمی برخوردار باشد و این موضوع به طور مرتب در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

سردار آقاخانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید اصغر قضاویکه در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید گفت:جانفشانی این گونه افراد در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر را باعث افزایش انگیزه و روحیه ماموران پلیس استان در ادامه راهشان شده است و قطعاً امسال شبکه‌ها و باندهای مافیایی مواد مخدر ضربه مهلکی را از پلیس خواهند خورد. این مقام انتظامی از بکارگیری تجهیزات نوین پلیسی در ماموریت‌های خاص و ویژه خبر داد و گفت: دستور استفاده از این تجهیزات نیز به همه نیروها ابلاغ شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.