| کد خبر: 42748 |

اخبار تکمیلی از یک پرواز با تاخیر شش ساعته

◄ بالاخره " آسمان " پرواز کرد / تاخیر پنج ساعته پرواز ادامه دارد؛ مسافران مضطرب و منصرف / نقص فنی بعد از چند دور حرکت در باند فرودگاه

تین نیوز | پرواز شماره 602 شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود در ساعت 9:45 از تهران به سمت مشهد پرواز کند، به دلیل نقص فنی با تاخیر همراه است و همچنان مسافران، منتظر پرواز هستند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، هواپیمای فوکر پس از چند دور حرکت در باند فرودگاه مهرآباد نتوانست پرواز کند و خلبان اعلام کرد به دلیل نقص در سیستم فنی هواپیما فعلا پرواز صورت نمی گیرد.

مسافران پس از پیاده شدن از هواپیما مجددا به سمت ترمینال 4 رفته و منتظر اطلاع رسانی مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان هستند.

تا لحظه مخابره این خبر هنوز اطلاعی از زمان پرواز این هواپیما اعلام نشده است و مسافران سرگردان هستند. همچنین برخی از مسافران نیز به دلیل ترس از پرواز از ادامه سفر خود منصرف شده و فرودگاه را ترک کرده اند.

تاخیر پنج ساعته شد، مسافران ناراضی و منصرف
پیرو خبر قبلی خبرنگار تین نیوز از فرودگاه مهرآباد، طبق مشاهدات خبرنگار تین نیوز از این پرواز،علیرغم گذشت حدود 5 ساعت از زمان پرواز تهران - مشهد شرکت هواپیمایی آسمان، هنوز پرواز انجام نشده است. خلبان چندین بار اعلام کرد که مشکل حل شده و مسافران دوباره سوار هواپیما شدند اما بار دیگر در انتظار پرواز هستند.

بسیاری از مسافران طی ساعات گذشته، از پرواز انصراف داده اند. تعدادی از خبرنگاران نیز که برای بازدید از برخی پروژه های فرودگاهی در مشهد سوار این هواپیما بودند، از ادامه سفر منصرف شدند.

به گفته یکی از مهمانداران به دلیل فرود اضطراری یک هواپیمای دیگر که به تازگی در حال خروج از فرودگاه بود، و مجبور به نشستن اضطراری شد، پرواز با تاخیر انجام می شود. بر این اساس ظاهرا هواپیمای ایرباس 320 شرکت هواپیمایی اترک به خاطر از کار افتادن یکی از موتورها مجبور به فرود اضطراری شده است که موجب اختلال در پرواز هواپیمایی آسمان شده است.

از طرف دیگر موضوع مشکل سوخت هواپیمای آسمان در حالی که مسافران در آن حاضر بودند مطرح شده و این در حالی است که زمانی که مسافر داخل هواپیماست سوخت گیری خلاف مقررات است. با توجه به شرایط موجود، وضعیت فعلی، حالت اضطراری برای هواپیما تلقی می شود.

اگرچه به گفته خلبان پرواز ظاهرا مشکل حل شده اما با این حال هنوز مسافران منتظر پرواز هستند.

همچنین مهمانداران و خلبان پرواز مدام مسافران را به آرامش و پرواز تا دقایقی دیگر دعوت می کنند در حالی که عملا اطلاع رسانی صحیح و برنامه مشخصی برای پرواز وجود ندارد و این مسئله نگرانی، اضطراب و عصبانیت مسافران را افزوده است و با توجه به وضعیت موجود، انصراف مسافران از پرواز ادامه دارد.

با گذشت پنج ساعت از زمان پرواز و تاخیر از ساعت 10 صبح تا کنون (ساعت 15:20)، مسافران همچنان سرگردان پرواز 602 آسمان هستند؛ شرکت هواپیمایی که طی هفته های گذشته به طور مداوم با تاخیرهای طولانی و نارضایتی مسافران مواجه بوده است. هنوز سرنوشت زمان پرواز 602 تهران - مشهد معلوم نیست.

بالاخره هواپیمای فوکر بعد از حدود شش ساعت تاخیر و انصراف نیمی از مسافران، از تهران به سمت مشهد پرواز کرد. طبق اعلام فرودگاه مهرآباد، ساعت پرواز هواپیمای فوکر 602، ساعت 15:48 دقیقه تهران را به مقصد مشهد ترک کرد. این هواپیما قرار بود ساعت 9:45 دقیقه پرواز کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.